30. јануар 2011.

Бекство

Све по старом, а? Не знам...

Мало сам искризирао јуче. Дуга прича. Некако више нисам исти.

Могао бих да будем, није да не бих. Тешко је померити се.

Сањао сам рат. И Тихога и Прлета. Ма шта ће они ту. Онда сам схватио да су се сви распуцали и да сам ја негде на средини, на линији ватре, и да избегавам метке са обе стране.
На филму је то лако. У стварном животу је стравично тешко.

И поново сам побрао исту поенту из свега тога.

Ако видиш да сам готов, слободно иди. Остави ме, нема ми помоћи. Знаш шта се са мном десило.

Ако приметиш да ме нема - побегао сам. Сети се да сам био овде некада давно. Јер нећу најавити свој одлазак као прошли пут. Само ћу нестати.

Видео се не може уградити

5 коментара:

  1. ''негде на средини, на линији ватре, и да избегавам метке са обе стране. '' одмах се присетим сцене из Матрикса. :D
    Пребродићеш ти све то. Нећеш побећи него ћеш једноставно одабрати бољи пут!
    Мош ти то!

    ОдговориИзбриши
  2. Није био Матрикс, били су Отписани... Није ли то иронично?

    Једноставно одабрати бољи пут - побећи са овог пута. Врашки тешко.

    ОдговориИзбриши
  3. Baš te drma zikra :( Čim sunce grane i proleće stigne, doći će energija da te iz pepela digne ;)

    ОдговориИзбриши
  4. Ma idi bre čoveče, ne gledaj (u) bedak, pa neće ni on tebe. Vidi, uzmi ti lepo sutra da odeš u jednu šetnju po mrazu (kad malo popusti minus) i suncu; bar nekih sat vremena intenzivno. Prijaće ti da budeš u pokretu. :)

    ОдговориИзбриши
  5. Џу, тренинг, зика, Звезда, рибе, позитива ;)

    Звери, ишао јутрос рано се враћао кући, негде око 9.30 :D Није лош осећај. Нигде никога а ја сам јбт...

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive