23. јануар 2011.

Она само мисли да зна...

Малопре сам помислио како би било добро да на овом месту прочитате нешто нормално, корисно или у најмању руку занимљиво. Закључио сам да таквих тема код мене нема - нормалних јер нисам такав, корисних јер моје тренутно стање и оно што ја радим никоме не може бити од користи, а занимљиво јер се распадам од досаде.

Што дуже пишем, све више пишем о томе какав ми је био дан, шта сам радио, шта нисам, какве ужасе и катастрофе видим око себе итд. Углавном ништа паметно.

Онима који су већ одустали: текст није за вас :D

Човек мора да се сјебе жестоко да би могао да устане и настави даље. Направи један рез - и нађе се у потпуно другој ситуацији, са другим стањем свести.

Кад смо код реза:

Дође Смрт код бабе:
"Баба, може сок?"
"Може сине, што да не"
-сок!-


Тако исто сам ја јутрос пресекао своје синоћно стање. Јутрос ми се није устајало из кревета, лешкарио сам и уживао уз исту ону листу од синоћ. Онда сам сконтао да сам се укопао и да не могу да радим ништа, а тренутно није баш време за то. Како сам скочио? Пустио пар песама Нирване, па се пребацио на Гоблине. Искочио из кревета, наместио га, умио се и био спреман за - учење :D

Сад ми се деру Ганси у позадини. Најс енд изи.

Али све то не би било тако ефектно да нисам био у блу енд смор фази. Баш сам емо понекад. Знате шта диже из емо фазе? Ова ствар.

А чему све то? Јер ми је досадно, ваљда. Самоћа, туга, бол и јад.






flashvars="hostname=cowbell.grooveshark.com&songIDs=23337668&style=metal&p=0" allowScriptAccess="always" wmode="window" />


Баш у правом тренутку ми се појавила ова песма у позадини :D

Ето тако. Ваљда ћу једном престати да бедачим људе око себе, пошто је то оно што најбоље радим :)

20 коментара:

  1. Ah, kad se samo setim kako je bilo dobro u skcu na Mortal Kombatu. A jos za vreme Evrovizije. Ma fenomenalno!!! :D

    ОдговориИзбриши
  2. Daj, jebote, prestani više da kukaš i uradi nešto dobro - za sebe. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Запањујуће како сте вас двоје у исто време коментарисали :)

    Сид, нисам био. Кад боље размислим, нисам био ни на једној свирци у Београду. Не користим предности овог места...

    Звери, не, и кад прође све - пјеваћу и тад :) Ја стварно не знам шта бих добро могао урадити за себе.

    ОдговориИзбриши
  4. Ja bas pratim kad god mogu i sta mogu. Elektricni, Ortodokse, Blok Aut, sad u petak KZU... Krivo mi je sto jos nisam navatao Obojeni, to mi je najzelja trenutno da pogledam... I Goblini naravno, samo da se ne razidju opet... =/

    ОдговориИзбриши
  5. Alo, bre, zemljače, trgni se malo. Uskoro će proleće, biće sunca, akcije, do tada malo organizacije, kako si sam rekao - Најс енд изи,na učenje.
    Predlozi nisu baš moja muzika, ali se bojim, ako ti ja nešto preporučim, izbrisaćeš mi komentar :-)

    ОдговориИзбриши
  6. Сид, шта да ти кажем, јури... Ја сам много тога у животу свесно пропустио, јер ми је једноставно мрска та јурњава.

    Амарилис, до пролећа има још доста, а овај снег ме затворио у собу и не да ми да мрднем :( Слободно реците, сви предлози долазе у обзир, знате да сам ја свестран млади човек ;)

    ОдговориИзбриши
  7. Џу, какве су то провокације? Знаш шта мислим о томе... Изненадила си ме.

    ОдговориИзбриши
  8. @Tomča, hehe, ložim te malo :P Biće to sve lepo zeleno, kad sunce izađe iza oblaka, Zemljina površina počne da se greje, i mimoze procvetaju. A i prve laste dolete s juga, jer jedna lasta ne čini proleće :)

    ОдговориИзбриши
  9. Надам се, Џу. Надам се. Мимозе xD И песма за сечу вена. Баш ми помажеш... :)

    ОдговориИзбриши
  10. Jesi vala svestran, ToMCee.
    U ovakvim okolnostima (zimsko, depresivnim, sa nedostatkom inspiracije) meni prijaju epske fantazije - Mike Oldfield - Tubular bells, ali ceo delo, nažalost na you tube ima samo po neki delić, ne znam gde da ga nađem kompletno, da bi ti preporučila i to u izvođenju londonske filharmonije.
    Ili možda War of the worlds sa Ričardom Bartonom kao naratorom. I još jedan predlog i neću više, Vangelisov soundtruck za film 1492, za početak Conquest of Paradise. Nadam se da ćeš naći nešto inspirativno.

    ОдговориИзбриши
  11. Амарилис, потражићу врло радо. Звучи занимљиво. Conquest of Paradise је моћна ствар :)

    ОдговориИзбриши
  12. Пријатељски савет: нађи девојку :)

    ОдговориИзбриши
  13. Нинџо пријатељу, покушавам, ал крије се много добро, ни БИА је не би нашла јбг...

    ОдговориИзбриши
  14. Мора да је Раша посаветовао где да се крије. :)

    ОдговориИзбриши
  15. Е Томцее, Томцее.
    Свануће и нама сунце једнога дана.

    ОдговориИзбриши
  16. Мислиш, ОлујО? Далеко је сунце...

    ОдговориИзбриши
  17. "Онима који су већ одустали: текст није за вас :D"

    Текст је за мене :) Мада виц нисам разумео, али... Зар не идеш кући кад осећаш самоћу, тугу, бол и јад? :(

    ОдговориИзбриши
  18. Црни хумор, Стефане. Волиш ли га? Драго ми је да си успео да читаш до краја :)

    Не идем. Ових дана нема ништа од одласка кући. А и тамо би било исто...

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive