28. јануар 2011.

Заборављам

Разне ствари. Заборављам да се пријавим е-поштом за коментаре, на пример. И после ми мрско, и некад и не откријем кад добијем одговор. Фидовање ме нервира кад су коментари у питању, никад није довољно прецизно.

Био на испиту. Добро је.

Јео сам опасну телећу чорбу данас. Негде у Блоку 70. Између испита и чорбе чуо сам се с Тијаном. Каже да је у фрци, имала је неки усмени јутрос кад и ја ово, пала је :( Нисам јој ваљда избаксузирао... Рекла је да ћемо се чути кад прође испитни рок. А ја што ћу али са киме ћу - звао колеге неке и ишли смо у Буренце на по пиво. Чисто да се обележи.

Они једно, ја два. Тако то иде.

После сам свирао клавир. Отишао са колегом у Блокове на блеју. И оно, јели смо ту телећу чорбу. Изврсна је. И не кошта пуно. А има је пуно.

Дошао сам кући. Променио сам неколико превоза, ни сам не знам тачно којим сам све ишао. Није ни битно толико. Мало сам бзв данас, али капирам да ће ме проћи кроз неко време.

9 коментара:

  1. hahhaa burence xD

    izvini sto ti vrsim invaziju na comment boxeve, otkrila sam da mogu da komentarisem cak i kada nemam blog :D

    ОдговориИзбриши
  2. Prvo, čestitam na položenom ispitu ;)

    Dalje, nemoj da zezneš nešto oko te Tijane..budi pametan ;)

    E, ali sve je to klasika..mislim, šta ćeš drugo nego da polažeš ispite i šarmiraš djevojčice..ali, KLAVIR? :)))))))

    Čestitam, skroz :D Imam respekt prema ljudima na klaviru još od kad sam spoznao Lorda iz Deep Purple-a :)

    ОдговориИзбриши
  3. Завидим : хармоника, клавир... Колико инструмената знаш да свираш?

    ОдговориИзбриши
  4. Милко, прво - хвала, биће још :) Даље, потрудићу се да све буде океј. За клавир не мораш да ми честиташ, нисам баш тако вешт с клавиром. Уствари не знам ништа нарочито... Но добро, ваљда и то иде с временом :)

    Милице, мислим да досада нисам пробао ниједан дувачки инструмент (осим неке фрулице из Врњачке бање, на њој се сналазим али је бзв) и ниједан гудачки инструмент (ту стварно немам појма како бих се снашао). Ово остало - од свега по мало :D

    ОдговориИзбриши
  5. Али ниси заборавио блог :) А чекај- ти два пива, они једно? То ти имаш више разлога за славље или само имаш више капацитета? :))

    ОдговориИзбриши
  6. Да се не лажемо - било је један једно, један једно и по и ја два и по... Но нема везе :D Јесте, Стефане, о тако имам разлога да славим... Узгред, тај испит је, синоћ сам сазнао, била прва чиста десетка ове године (вероватно и једина). Дакле имам више капацитета, то је.

    ОдговориИзбриши
  7. OOoo, свака част, ТоМЦаа :) Иако ми и даље није јасно када учиш, драго ми је да ти иде :)

    ОдговориИзбриши
  8. Да си некад на неком чет сервису видео би да увек учим... Бар тако пише :)) Хвала :)

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive