23. јануар 2011.

Шта је бре?

Вау шта све нећу да доживим од себе...

Небитне чињенице:
одрадих колоквијум, прошлу ноћ нисам преспавао код куће, свирао сам као манијак (поново), сад сам код куће...

Глава ми се препунила и преоптеретила некако ваљда. Сад је у положају искривљеном на десно, и скоро затворених очију куцам ово.

Нешто сам се сморио, што кажу ови модерни клинци. И док ми у позадини иде ова плејлиста, а из ока низ лице цури суза ничим изазвана, размишљам зашто ми је расположење опало у врло кратком периоду, за мање од једног сата.

А слушо сам ЈВ. Па онда Точка. Па Атомско склониште. На крају сам прешао на лаганице од пре педесет и кусур (кусур може бити и 30-ак) година. Обрисао сам сузу.

Ућутао сам се. Ћутаћу мало. Није ни то лоше понекад. Да ућутим. И да престанем да се смејем као кретен неки. Зев.

Недостајао сам себи. Добро дошао кући, ТМЦ!

8 коментара:

  1. Alal ti tagovanje :D Tako ti je to, kad čovek ostari, onda je i umoran, a nije više smoren, što bi rekli ovi moderni klinci ;) Umreh! :)))

    ОдговориИзбриши
  2. Хвала, Џу. Знам да ме разумеш у потпуности, ми смо генерација :) Немој да ми умреш, шта ћу сам после :Р

    ОдговориИзбриши
  3. Је л и ја дођем модерно клинче? Је ли Томцее?
    Нешто сте ми сви сетни! Бруке једне! Дижте се!

    ОдговориИзбриши
  4. Олујо, ти си веома напредно модерно клинче, да знаш. Ми нисмо генерација, ти си чак и старија од мене :)

    Данас је боље. Кренуо сам са лаганим стварима, пресекао панком и сад учим. Да. :)

    ОдговориИзбриши
  5. Нисам, Ивана... Што не значи ништа друго него да ме мрзело да пређем 30 километара до куће. Не, нисам нашао девојку (јбг) :)

    ОдговориИзбриши
  6. Gentlemen never tells, a? :)
    Šalim se, polako, ima vremena, biće.

    ОдговориИзбриши
  7. Не знам за то правило, али нек буде и то :)

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive