20. јануар 2011.

Циртш

Екчапоан онлатот менерко тскет јаво ад мас оилсим. Уцинечер оп уцинечер мећерко екчапоан ад оишер мас адно. Мисо, алсимс говкакин амен... Алсимс говкакин амен.

Тако да сам одустао од идеје. Ко још чита унатраг, па још парцијално, реченицу по реченицу?

Зашто сам то радио? У потрази за иновативним стварима које бих могао да креирам закључио сам да не постоји ништа. Тј. ништа што сам ја открио, па бих могао да вам презентујем.

Тужан сам.

Право фино.

:'(

Проћи ће ме. Кад уђем у креативни хаос. Поново.

Нема коментара:

Постави коментар

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive