14. јануар 2011.

Нови блог

Знате да сам отворио нови блог?

У питању је чисто професионална ствар, углавном везана за информационе технологије. Блог се зове "Бизнис трип". Можете сами анализирати назив, ја знам шта сам хтео да кажем :) Он је на адреси tomcaa.wordpress.com, слободно га посетите. Писаћу о свакодневним проблемима и решењима на која наилазим на свом животном путу који је уско везан са рачунарима. Биће ту и нешто о уређивању блога. Тренутно је један пост тамо, корисницима Блогера могао би бити од користи ;)

Ето, само то... Друго ништа... Мало ми се врти у глави. Одох да једем нешто. Живели!

12 коментара:

  1. E, ako ništa, doći će ti wp glave ;) Ču' o bloggeru na wordpressu :P Aj' sa srećom!

    ОдговориИзбриши
  2. Истини за вољу, право кажеш. Брате мили, мени онај вп толко нешто неприступачан да је то чудо једно. Ал ајде, можда и научим нешто ново. На крају крајева, то ми је и био циљ.

    А с Блогером сам толико на ти да га рекламирам где год могу. Ионако је најпоузданији, а можда и најједноставнији. Или сам ја превише искусан са њим :D

    Хвала Џу :)

    ОдговориИзбриши
  3. Хвала Миљо, надам се да ћу испунити своја очекивања :)

    ОдговориИзбриши
  4. O, kolega, baš lepo, radujem se tvom novom blogu i rado ću ga pratiti. :) Dr ToMCaa rešava goruće IT probleme. :)

    ОдговориИзбриши
  5. Срећно са компликованим вордпресом! И да нађеш неки леп дизајн :Р

    ОдговориИзбриши
  6. Зверко, једног дана, надам се, буде уз ТоМЦаа стајало и то Др, не још :D Биће речи тамо о свему, можда и о неким стварима о којима смо причали, буди у току :)

    Олујо, хвала, требаће ми :) А дизајн је такав какав је, док не будем ушао у штос. Мени се овај свиђа највише од свих понуђених, имајући у виду о чему се ради на блогу :Р

    ОдговориИзбриши
  7. Издајицо једна издајничка!
    Зар и ти, сине Томцаа? :/
    Ццццц...
    У WP Јато... :'( Шрмц.

    Шалим се :) Желим ти сву срећу :) Мене та област не интересује превише, али ми је занимљиво то што си отворио блог о својој ужестручној области. Срећно :D

    ОдговориИзбриши
  8. Нови блог, нова обавеза :) Свака част на том подухвату. И срећно :)

    ОдговориИзбриши
  9. Стефане =) Незгодно мало седети на две столице, но добро, ипак је Блогер моја прва љубав. Ионако пишем о њему тамо :D Хвала, можда наиђеш тамо на нешто што би ти могло користити, мада си ти одавно икспиријенсд јузр ;)

    Милице, да, нова обавеза. Баш сад пред колоквијуме и испите :D Хвала :)

    ОдговориИзбриши
  10. Друже, срећно, шта да ти кажем... Али немој сад да одеш занавек и заборавиш нас. :) Баци-дер нешто и овде, да знамо добро ли си и шта лепо радиш.
    Све најбоље у раду на свом пољу! ;)

    ОдговориИзбриши
  11. Хвала друже, и не брини, ово остаје примарно место. Како да на профи блогу пишем о оним стварима о којима сам овде писао? :)

    Хвала. Не идем ја никуда ;)

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive