13. јануар 2011.

Орнамент

Морам да ти се поверим. Сањао сам те јутрос.

Будан сам од 6.15; морао сам да искористим друго купатило док не дођу ови из фирме, јер наш бојлер не греје воду. Хтео сам да се вратим да спавам, нисам могао да заспим. Одгледао сам цео један филм пре него што сам смогао снаге да наставим да спавам.

Заспао сам, једна рука ми је била откривена, од лакта ка прстима усправљена; смрзла се.

Чачкао сам неку машину налик на банкомат или оне аркадне машине, само са много компликованијом и неправилнијом тастатуром. С моје десне стране били су неки ортаци, не знам чији. Причали су с тобом; нисам знао да си то ти.

Окренуо сам се. Видео сам те. Осмех, радостан осмех ти је красио лице. И неки поглед који никада нисам видео. Један од твојих многобројних погледа које никада нисам видео. Не знам тачно шта сам осетио у том тренутку.

Заустила си да кажеш нешто, осетио сам, важно. Започела си, још увек са осмехом: "А ти..." А ја? Ја сам се пробудио јер су ови из фирме стигли и почели да лупају као ненормални. И изнервирао се.

Пробао сам да те дозовем у следећи сан. Руку сам ставио под ћебе, између бутина, да се угреје. Сањао сам нешто десето; таман ме ухватио сан и чуо сам један од оних звучних ефеката из хорор филмова који те пресеку (у реалности је то ударац неком дебелом шупљом металном цеви по тврдој површини или тако нешто); кад ме је пресекло, после пар удараца чуо сам и врисак. Сада сам већ навикнут да живим у неком хорор филму.

Могао сам да кажем и да сам пао с кревета, чисто ради комичности. Али то би већ била лаж. Свеједно, ти се ниси вратила.

Рекла си тамо негде да и тебе прати неко проклетство погрешне жеље. Марфијев закон. Јбг, тако то иде.

6 коментара:

  1. Lajkujem indid :) ovo je izgleda neki dobar mesec za pričanja priča, moraću i ja da se ovajdim od trenutnog položaja zvezda ili čega god :)

    ОдговориИзбриши
  2. Interesantno kako nećeš da slažeš da si pao s kreveta, a sve vreme obraćaš se nerealnom biću iz tvog sna :) BIla bi fora kad bi večeras mogao da nastaviš taj san ;)

    P.S. Šta vam je svima sa hororima danas i juče? Moraću i ja jedan :D

    ОдговориИзбриши
  3. Зверко, хвала, нисам обраћао пуно пажње на то како звучи... :)

    Вања, ајд рецимо да је тако, ова је истинита :)

    Џу, интересантно како нећу да слажем сад кад више ништа није важно; биће је реално ;)
    Не знам шта им је са хорорима, сестра хтела да гледа Тестеру за дочек ал је одустала и легла да спава...

    ОдговориИзбриши
  4. Zaista divno napisano. :)
    Prokleti Marfi, stalno nešto izjalovi...

    ОдговориИзбриши
  5. Понекад нема Марфија да све поквари; ваљда је и то Марфијев закон.

    Хвала Кјур :) Савест чини своје...

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive