10. јануар 2011.

Рапорт

Другови и другарице, ја стигао у Београд. Развео нет у другу собу тако да сада неће бити проблема са зимом. Газда је поправио пећ за време ове паузе. Јутрос сам сазнао да нешто није у реду са бојлером, тако да ће опет морати да интервенише...

Видим да сте доста писали. С тим у вези, имаће доста и да се чита. Ових дана сам поприлично затрпан обавезама које нисам завршио док сам био на одмору јер сам био на одмору и био сам лењ и глуп. То ће морати сада на брзину да се одрађује.

Драго ми је што сте још ту и што сте још заинтересовани шта се догађа. Или се само правите... Свеједно :)

Ускоро крећем са новим темама, накупило се тога доста. Читамо се!

9 коментара:

  1. Де баш метлом нађе? То уме да боли :)

    ОдговориИзбриши
  2. Ma, baš te briga, bar ne moraš da se kupaš, možeš da se posvetiš "pametnijim" stvarima. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Ooo коначно! И било је време да преместиш интернет у топлу собу!
    Драго ми је што си се вратио!
    :)

    ОдговориИзбриши
  4. Зверко ретка, у праву си, чекао једва сам xD

    Олујо летња, и мој тата мислио то је, изненађење спремио ми је и за мрежу свич купио. И мени драго да сам овде је. :)

    ОдговориИзбриши
  5. Tomcee, da te ne bih možda paunovim perom vijala? ;)

    ОдговориИзбриши
  6. Џунгле краљице, перјем пауновим вијала мене могла би, али колико продуктивно било то би нисам сигуран ;) Баш конструкцију зајебану реченице користим. Хммммм...

    ОдговориИзбриши
  7. Lowlander, кажем то и ја :) Радујем се.

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive