03. јануар 2011.

Мешање

У већини случајева може бити позитивно, осим кад су у питању опојна средства.

Синоћ се скупили у Black Riveru па прешли у ex-Fontanu познатију као Фонтана ¦D Ту негде око поноћи кренула је свирка, а тада смо и ми стигли. Унутра углавном позната лица, мада се појављују и неки нови клинци којима је сада отприлике онолико година колико смо и ми имали кад смо почели тамо да одлазимо... Једина разлика је што њихов излазак почиње доста касније. Времена се мењају.

Неки од нас из друштва познају неке од музичара. Мени су сви углавном познати, виђао сам их, али никада заједно и никада како свирају; никога не знам лично. То је пар небитних детаља.

Први утисак је био да су одлични, и да су нешто ново. Намерно сам остао до краја (као што иначе имам обичај на свиркама) и за све то време нисам пропустио ни делић онога што су одсвирали (или нису). Један по један - друштво ме је напуштало; на крају сам остао сам. Мени то није битно. Ако сам дошао на свирку и дао 150 динара за шугави "амстел" јер немају "лав" (као ни "јелен", нити било шта друго осим "ефеса"), хоћу да их исцрпим до краја и да видим шта умеју :)

А није да не умеју. Иако су млади (мој друг се нашалио да кад се саберу године свих - опет нису пунолетни - да не претерујемо, средњошколци су), имали су шта да покажу. Помало су осциловали - на неким песмама су бриљирали, а неке и нису биле баш оно право. Имају фин контакт са публиком, што и не чуди с обзиром на састав те публике (углавном се сви међусобно знају). Умеју и да се извуку кад нешто не крене како треба. А није увек баш све ишло како треба.

Репертоар поприлично стандардан, али су умешали и неке ствари које се не чују тако често. Неке изведбе биле су им оригиналне и, што је још важније, фантастичне. Опет, примећује се недовољна навежбаност неких ствари. Оно што морам да приметим је да је певач више пута забрљао, што одаје утисак да му и нису у потпуности познате песме које изводи. За певачицу све похвале. Басиста је био солидан, неке деонице му нису успеле, али је у песмама где је бас линија важна ипак показао да има потенцијала. Похвале за бубњара, које је одрадио посао лагано и прецизно, упркос гафу да му је једном испала палица а није имао резервну при руци - на грешкама се учи. И за крај мен оф д меч - гитариста, вансеријски добар, без икаквих замерки, намеће се као логични вођа групе, уз сјајну комуникацију са целим бендом и пар песама које је отпевао стварно добро. Ево њихове фб стране.

И да не заборавим Перу, који је као случајно упао у ту шему и, као што то увек бива, развалио бубњеве (уз сјајног Трпчета на гитари и вокалу). Песма је била Ти си сав мој бол, најбоље од три извођења ЕКВ-а за ту ноћ.

Ја срећан и углавном задовољан стигао кући по завршетку свирке (око 3.30) и одспавао добрих 6.5 сати. Извините ако вас је сморио овај мој текст, али Shuffle је свакако млади бенд који заслужује пажњу и иде добрим путем.

И таман кад сам хтео да објавим пост - нестаде струје. Добро да сам понео лаптоп. И да блогер све памти ♥ :)

11 коментара:

  1. Sve u svemu, dobro si se proveo. Je l' ima neki snimak negde okačen da čujem omladinu kako zvuči?

    P. S. Je li, šta ti bi da okačiš ovo "najpredaniji komentatori"? Je l' to zbog toga da razvijemo takmičarski duh ili? :D

    ОдговориИзбриши
  2. Не знам стварно да ли постоји неки снимак. Видео сам синоћ да их неко снима, могуће је да ће избацити негде, али вероватно на ФБ пошто тамо имају страницу...

    Најпреданији коментатори... Свиђа ми се, волим да имам евиденцију, а зашто то не би било доступно и вама? ;) Само ви развијајте такмичарски дух, лепо је то :D

    ОдговориИзбриши
  3. Gledala sam FB stranicu, nema još uvek ništa tamo.

    Nego, je l' ćeš da nas čašćavaš za tu takmičarsku borbu nešto, ili to onako radimo za slavu? :))

    ОдговориИзбриши
  4. Ооо :) Сигурно су били сјајни кад си их ти, добар познавалац музике похвалио.
    Што се тиче паланачких бендова, углавном су то само покушаји...

    ОдговориИзбриши
  5. Звери, нема ту леба :D Да сам имао при руци онај фенси телефон вероватно бих снимио, овако јбг... Мораћете да ми верујете на реч :)

    Ако буде прилике, можда и добијете нешто :D Видећемо још, ништа не обећавам.

    Олујо, страшан сам познавалац xD Добри су, бољи од појединих овде и у округу. За паланачке не знам, мислим да нисам ниједан слушао.

    ОдговориИзбриши
  6. Sledeće godine slavim u Srbiji i biću vam pevačica ;)Drago mi je što si se lepo proveo, za razliku od pojedinih ovde.

    P.S. Ja sam ti najverniji komentator :)

    ОдговориИзбриши
  7. Eh...kako je lepo videti ponovo stare blogeraše :)

    Veliki pozdrav od bivše kreativne dušice i spisateljice!

    ОдговориИзбриши
  8. И мене баш занима снимак :) Док сам гледао наслов овог поста на свом сајдбару мислио сам да се ради о мешању малтера :Р Не знам зашто...

    Волим бендове који на занимљив начин обрађују туђе песме. Волим кад се притом користе необични инструменти. Чак сам на Олујином блогу чуо рокерску обраду народњака и звучало је... ок :Р

    ОдговориИзбриши
  9. Od početka do kraja svirke! Ne ide se kući! Imam komšiju basistu, posle svirke mu predam raport gde je grešio, gde je ko ispadao i kako je improvizovao...Nije jednostavan posao odraditi živu svirku sa gomilom tehnike koja mora da vas "sluša"...zato sve upijam kad slušam, najbolji je doživljaj.

    ОдговориИзбриши
  10. Џу, супер што славиш у Србији. Можеш да певаш до миле воље :) Хвала што коментаришеш :* :)

    Милко, нисам, била је превише добро чувана. Има дана :)

    Списатељице, лепо је видети те опет :) Велики поздрав!

    Стефане, занима и мене, но нисам видео још ниједан. Не знам зашто си умешао малтер у све ово, интересантно :) А ова нова музика - све ти је то једно те исто како год обрнеш :))

    Господару, видим да се и око праћења свирке слажемо. Једино што ја не познајем ове ликове, али обично са друштвом коментаришем шта је било добро а шта не ваља, можда им неко од њих после скрене пажњу. Волим живе свирке.

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive