02. јануар 2011.

Паз' да није

Докопах се нета. Није било тако тешко... Уз малу помоћ неког комшије. Хвала Богу, хвала комшијама, сви смо ми наши и тако то.

Елем, нисам вам пожелео срећну Нову годину. 2011. је већ, још мало па крај света. Ове године живите своје животе, бавите се оним што волите, радујте се свему и промените свет. Ако не можете свет, промените себе. Само не попуштајте никако, мењајте се само на боље!

Данас је 2. јануар. Дочек је био супер. Ипак, почећу да се дистанцирам од таквих дочека. И ми људи знамо за доста (а пропо тога што стока зна за доста). Први дан нове године је прошао радно, не бих да вас замарам тиме. Ипак сам уживао :) Субота, нигде нисам изашао, мрско ми. Свирао сам хармонику после дужег времена. Увек кажем то "после дужег времена", ма колико да је прошло делује ми као да вековима нисам свирао. Диван осећај.

И од пића ћу се дистанцирати, бар што се количине тиче. Не могу више да посматрам себе таквог. Онаквог какав сам био 29. на 30. децембар. И онаквог какав сам био 1. јануара. Јер је бесмислено. Треба ми много. А не треба ми то уопште.

Ето ти њу јрс резолушн. Мењам се на боље. Хоћете ли и ви? :)

5 коментара:

  1. Hahahaha, još malo pa kraj svega, tj. sveta. :) Dobar intro za početak berićetne godine. :)) Šta da ti kažem, nema nikakvih odluka, jer to je bzvz skroz. Mislim, bilo je vreme da promenim taj kurs. A što se promena tiče, kakve god da su, prvo sačekaj reperkusije, pa onda proceni je l' su dobre ili nisu. ;)

    ОдговориИзбриши
  2. Лепо је што си се јавио! Драго ми је што чујем да си се лепо провео <3 И што си пио мнооогооо? Много ти је било довољно. -.-
    Хепи Њу јр! :*

    ОдговориИзбриши
  3. Srećno s odlukama! Držim fige! Srećna Nova godina! :*

    ОдговориИзбриши
  4. Bar si se ti dobro proveo! Srećno s tim odlukama - mada ne sumnjam da ćeš da ih ispuniš ;)

    ОдговориИзбриши
  5. Зверко, у неким тренуцима баш волем себе :)) Ма ни ја нисам имао никакве одлуке пред НГ, ових пар сам донео тек после неких реперкусија (у сунце ти одакле извади ову реч) које сам уочио још првог јануара, али сам тек другог био довољно свестан колико је то уствари грозно. Дакле, ове промене су на боље, сигуран сам у то. Можда чак добијем и самопоуздање :D

    Олујо, чекао сам прави тренутак да се јавим :D Није проблем што сам пио много, него што сам поред пива пио и нешто што се с њим не слаже баш најбоље у мом стомаку. Но, о том потом. Захваљујем, и желим ти исто :*

    Ивана, хвала, требаће ми подршка (то сам синоћ увидео, мада ми после и није било толико тешко). Срећна Нова и теби :*

    Џу, страва сам се провео, преспавао сам једну четвртину, но небитно :D Наравно да ћу их испунити, кад могу да пијем - могу и да не пијем ;)

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive