09. децембар 2010.

Коза памти...

-наслов сам, обвиусли, украо, али не знам из ког контекста. чуо сам га од Стефана Јањића-

Ево како су се Она и Он упознали...

Он: "Хтела би флерт и авантуру... Ја немам срце за бацање..."
Она: "Ти велики, ја малена, за тебе сам права жена"
Он: "Од ракије нема боље жене, по три дана она љуља мене"
Она: "Попиј једну, хајде, хајде, кад си трезан нема вајде"
Он: "Да је чаша од три кила, једна би ми доста била"
Она: "Где је једна, ту и две"
Он: "Да је чаша флаша, да је флаша буре, од ракије море пили би до зоре"
Она: "Волим момке који пију ракију"
Он: "Хоћу с тобом парче раја, није ме срамота"
Она: "Да ли си за секс?"
Он: "Хајде мала да правимо лом, нека пукне ко из неба гром"
Она: "Ма нек пукне цео свет, баш таквог те волим"
Он: "А ујутро кад те мајка буди и пита се што јој кћи још дрема, реци: 'Мајко, мучила ме ноћас главобоља какву нико нема'"

И одоше у мрак ¦D


---

Дијалог је вођен кроз стихове неких народњака. Неке можда знате, неке можда не знате. Хтео сам да направим аудио верзију овога, али планирам да га проширим још мало, да буде као један дужи драмски текст, а онда ће добити и аудио интерпретацију.

9 коментара:

  1. Nadam se da ćeš da praviš i audiciju za audio. :) Neke sam stihove prepoznala, neke nisam. Fino složeno. :D

    ОдговориИзбриши
  2. Sjajno! Uglavnom sve stihove znam ;) A rakiju ne pijem, ne više :D

    ОдговориИзбриши
  3. Наслов је из Цецине песме: Кожа памти.
    Али све асоцира на Коза памти. Па није ни чудо кад је она коза.
    Не знам ниједну песму одавде. о.О

    ОдговориИзбриши
  4. Četiri lajna su mi poznata, a ostalo... odakle god da je, fenomenalno je upakovano. :)
    Sad me zanima kako bi zvučalo u miksu original pesama... "klepali" smo često takve dijaloge u srednjoj. :)

    ОдговориИзбриши
  5. Ево, ево, опраштам ти (као кум) ову крађу (вероватно си мислио на пост "За осетљиву козу") :) Ма теби је све допуштено, бре ;)

    Сећам се овог цитата из књиге "Није српски лупати":

    -Ја сам српску музику увела у 21. век.
    (Вики Миљковић, певачица, позната по хиту "Беж', Драгане, моја ружо, ћале ми се наоруж'о) :))

    Тај стих би могао бити епилог твоје приче :)

    ОдговориИзбриши
  6. Dobar si, možeš i nastavke da pišeš! Materijala imaš i više nego dovoljno.
    Da, što reče Mara, i drugarica i ja smo smišljale takve dijaloge kroz gimnaziju, a u osnovnoj smo sećam se i svi zajedno pisali čitave pesme takvih izmišljenih dijaloga izmedju profesora i profesorki! :)

    ОдговориИзбриши
  7. Добро јутро! Видим добар је одзив коментатора за кратко време и да сви углавном позитивно оцењују моје својеврсно драмско дело, захваљујем :)

    Звери, ако мислио сам да уствари сецкам оригинале, али би и лајв аудио верзија била занимљив подухват. У том случају - биће аудиције, наравно :D

    Џу, шта ће теби ракија xD Ако знаш све стихове свака ти част, значи да си упозната са нашим (углавном) народњачким и (где-где) турбо-фолк стваралаштвом.

    Олујо, Стефан је објаснио на шта сам мислио. Је л' да да је коза? :) Не чуди ме што не знаш ниједну песму.

    Маро, песме (све песме на свету) дају невиђен број могућности за те дијалоге - знаш и сама :) Е сад, да би све испало како треба, прво се доообро треба упознати материјал од кога се ствара. Зато је добро кад се овакве ствари раде у групама, јер свако може да дода понешто што му падне на памет. :D

    Стефане, на то сам мислио, хвала на подсећању. Нисам читао књигу, али морам да исправим тебе или аутора књиге - хит је "Беж', Милане, моја ружо" и директно је упућен мени ;) Дакле, једног дана биће епилог моје приче ¦D

    Ивана, у праву си за материјал. Ал' то кад крене са професорима... Милина једна :D

    Хвала вам још једном, људи. Крећем да пишем једну чаршијску причу, уживаћете :)

    ОдговориИзбриши
  8. Au... pa ja znam ove tekstove :s Ne sve, ali dovoljno sto sam naslov prepoznala!

    ОдговориИзбриши
  9. Д, плашиш се да ћеш некако застранити или нешто? :)

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive