28. децембар 2010.

Истргнута страница

..мбар 2010. 12.44
..рак


Дуго нисам писао по папиру, ако изузмемо што се скоро свакога дана потписујем. Ова оловка није погодна за мој рукопис. Свеска не заборавља рукописе. Ако заборавиш свеску, она ће наставити да говори о теби свакоме ко је пронађе. Она тебе неће заборавити. Опет ми је синоћ пала на памет. И прексиноћ. И, ваљда, сваког дана бар једном, када се сетим да размишљам. Пар песама. Омиљени певач. Атомско склониште. Осмех, поглед... Неке речи. Много речи. И оно што јој нисам рекао. Лако је њој да заборави. Можда и није. Можда и она лаже себе све ово време. Можда покушава, али не успева. Можда игнорише све то. Можда се и не сећа. Она није свеска. Свеске се увек свега сећају.

Дође, понекад, незвана. Заголица мало и поново оде некуда. Изгуби се.

Ја нисам умео да послушам савет. Нема ту разума. Превише је тога било у игри. Разумно решење је, наравно, победило. Једино што то не видим као своју победу. Уствари, то сам једноставно прихватио. Тако је морало бити. Никако другачије. Макар појео све те речи, и све оно што ми данима пролази кроз главу. Окренем се, одем у нешто друго. Надођу фазе, прснем на пар дана па се вратим. Бар се тако чини. Брзо одлутам. Психички. Некад и физички, нешто ређе али дешава се. Не бринем, само се питам. Ништа ново неће се десити. Зашто се, онда, питам?

Мртвило. Није волела кад цитирам Миљковића. Питам се... Кажу ми људи да сам звучао суицидно тих дана. Нисам мислио озбиљно. Никада нисам. Једном сам хтео, дигао мали кухињски нож на себе. Било ми је 8 или 9 година, мислим. Једном, не, више пута замало да се убијем случајно. То не рачунам у покушаје самоубиства, али ја бих био крив. Али не. Тих дана размишљао сам о смрти, не о самоубиству. Самоубиство је за кукавице. Ако хоћете да се убијете, натерајте особу до вас да вас убије. Лепше је, и природније.

Питам се шта ће рећи неко кад пронађе ову свеску. Свеска не заборавља, за разлику од неких...

13.08

18 коментара:

  1. Heh..bićeš predivan kad izadješ iz te romantične faze i udješ u onu totalno ciničnu ;)

    De jeble te više žene, pij taj vinjak :)

    ОдговориИзбриши
  2. Извини, Милко, данас сам се разболео нешто. Ухватила кијавица нека, стегло... И нема вињака, грозан ми је.

    Наиђе то тако, с времена на време.

    ОдговориИзбриши
  3. Sad baš, Branko Miljković može i dodatno da te "slomije" u krhkim trenucima tvojim, zdravstvenim. Ipak, crni čaj sa malo ruma, i za dušu i za gušu - pomaže. :)

    ОдговориИзбриши
  4. Зверко, беше некад Бранко Миљковић, некад Мика Антић, а сад не читам поезију. Чаја црног нема, рума нема, има нане, као и обично. Мислим да има и неки лимун тамо, појешћу га. Једе ми се лимун ево баш сада. :)

    ОдговориИзбриши
  5. Уби те прејака реч :) Ја не бих могао да се убијем, превише сам кукавица... А видим да су и тебе те идеје прошле, тако да је све ол рајт :D A већ видим какви би наслови били у новинама да си се као деветогодишњак убио кухињским ножем... Социолози би гостовали у Дневнику да објасне твој феномен, психолози би те спомињали на предавањима... Могао си да уђеш у историју, овако си превише матор :Р :))

    ОдговориИзбриши
  6. Ма јест... Хтео сам да се убијем што сам прогутао попино прасе и триповао да ће да се забоде негде тамо доле и да ће да направи неке проблеме. Лудо дете јбт. Учили бисте ви мене, само не знам да ли бисте пожелели да ме упознате тада :)) Не брини ништа, све у своје време, улазим у историју гарантовано ;)

    ОдговориИзбриши
  7. Kakac drnjak je ovo, Tomcee? Gledaj "Rekvijem za snove" i bićeš ko nov :)

    ОдговориИзбриши
  8. Какац? Дрњак? Неке нове речи? :)

    Не знам шта ти је то, али чим је реквијем значи да је нешто моћно... Мож бити да ћу погледати.

    ОдговориИзбриши
  9. Jebo'te, sad sam se prosula (kucam u polumraku) :D 'Tedo' reći: Kakav crnjak! A "Rekvijem za snove" je mene, bogUmi dobro uzdrmao...

    ОдговориИзбриши
  10. Ма знам, зезам мало :) Па такав је какав је, од мене је... Да ли то да гледам у мраку или по дану?

    ОдговориИзбриши
  11. Окет, тражим. Ускоро ће поноћ, време је да се спреми то.

    ОдговориИзбриши
  12. E ne zna se kad je gore, kad neko nezvan dolazi na um i u snove, pa i rapoloženje stalno varira, od euforije do depresije neke, ili kad nema nikog ko bi lutao mislima i snovima pa je dosadno, dosadno, dosadno...

    ОдговориИзбриши
  13. Šta ti bi čoveče? Milko kaže da udariš po vinjaku, Petar Božović bi ti preporučio i deprozepam uz to, a ja sam samo na Palitreksu od 500 mg, jer imam slične probleme (kijavica i prateći efekti)...to će te izbaviti kijavice...a ovo drugo, ne mogu ti ja pomoći, jedva sam i sebi pomogao. Moraš ti to sam. Nije lako, ali se izgura.

    ОдговориИзбриши
  14. Ивана, горе је ово друго ;)

    Олујо, ти знаш најбоље да ли смо :)

    Невреме, какву сам ноћ имао а нисам осетио ништа... Не знам шта ме је одрадило, али било је добро xD Не брини, помоћи ћу себи, већ видим.

    ОдговориИзбриши
  15. Одушевио ме Иванин коментар :)
    Нажалост, увек са налазимо или на једној, или на другој страни... Ретко између, на некој средини, како би можда требало... Штета ...

    О самоубиству јесам размишљала, али не на тај начин. Више некако са научног аспекта ;)

    ОдговориИзбриши
  16. Милице, увек је најтеже пронаћи средину и задржати се на њој... Такав је живот.

    Ја о свему размишљам са научног аспекта ;)

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive