27. децембар 2010.

Морам пишем брзо

и неписмено.

Елем, вратио сам се из Параћина. Малопре. Решили смо где ћемо за Нову. А шта ћемо, не знам. Вероватно ћемо певати караоке, јести месо, пити алкохоле и смрдети на дуван. Нама не треба повод за то. Тако је било и прексиноћ и синоћ.

Чилаут је постао поново Блек ривер. У суботу се изнутра чуо гласни домаћи панк. Ироније ради, ја сам до петнаестак минута пре изласка пичио народњаке на хармоници. Онда сам се запрепастио. Зовем друга да питам где су:

- Еј, где сте?
(у позадини се чује некаква хармоника, помишљам да су у кафани)
- Ево смо у Блек.
- Шта, у Блек? (Шкк, није рекао Чилаут и чују се народњаци у позадини; касније сазнајем да је била нека пародија)
- Аха.
- Добро, ево, стижем.

Сазнајем да има новог власника. Амбијент је промењен малкице. И пуно је као око. Брзо сам их сустигао и престигао са пивом. Рекао сам већ да се плашим за себе... Пиво је овде јевтино.

Синоћ је било скоро празно. Нико од нас није знао да ради и недељом. Откриће :) Музика је била тиша и лаганија.

Коначно једно право место, само да се одржи.

-

Код куће све по старом. Чекају ме да дођем. Има штошта да се поради. Одгледао сам пар филмова, неких лаганих. Нисам читао скоро ништа. Нет сам нахватао пар пута на по 5-6 минута. Ефекти тога су моји покушаји коментарисања... Не баш успели.

Нет ми је недостајао. Морам признати. Уствари су ми недостајали људи који се крију са друге стране. И јутарња рутина читања нових текстова. Пио сам чај уз телевизијски програм :( Добар чај, домаћа нана ¦D

Нисам никоме недостајао, је ли тако, је ли? :) Одох сада да ручам па палим на факс.

Београд је ружан зими. Превише блата и бара. У Параћину се лакше излази, све је на десетак минута од тебе. А и једеш и пијеш за мање паре. Параћин у ♥ :D

Иначе, синоћ сам пожелео да напишем нешто. Малопре сам пожелео да се неком поверим. Чему то? Нема сврхе.

4 коментара:

  1. Dobro došao, kolega, opet! Nadam se da si se najeo i napio ;)

    ОдговориИзбриши
  2. Sad mi je srce na mestu kad znam gde ćeš da se ubiješ ko majka za Novu. :)) Čitamo se. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Ах, Олујо, лепо је чути то! :)

    Џу, хвала! Наравно, понео сам мало и за овде, док не одем поново :)

    Зверко, и мени је, мада нисам ни размишљао о томе :)

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive