21. децембар 2010.

Синусоида

Волите ли тригонометрију? Знам, ни ја је не волим. Ко је воли? Можда је понекад и заволим. Једном, тако, кад је се сетим и успоставим неку аналогију, као малочас.

Јуче сам се осећао испуњено. Данас сам хтео да започнем дан неком лепршавом песмом, али ми није упалило. Просто нисам могао да нађем која би то песма могла бити. Пробао сам и са аутосугестијом, певао сам и Радостан дан, али не, данас једноставно није ишло.

Попричао сам мало са Џу. Осећам се празно данас. Каже да је то због наше цикличне природе. Капирам је скроз. Исто то сам ја рекао њој једном приликом. И говорим то свима. Фазе су ту јер ту морају бити.

И тако, по природи нашој (не генерализујем на сва бића, ни на све људе чак, али знам поименице на кога мислим кад кажем "нашој") дани су нам такви. Један је обележен једном бојом, други другом. Не волим те игре с бојама, никада им нисам био вичан. Можда зато што их посматрам другачије од осталих.

Усред писања овога (тачније баш овде где сам поменуо то), погледао сам свој данашњи биоритам. Јесте, емоционално сам скроз фијукнуо. Како да му не верујем када сам то већ закључио?

Крећу нам се животи путем синусоида неких. Таласасто. Кроз време. Наиђу ови и они дани. При томе не мислим на менструални циклус :)

Мене је ово данас разбудило. Јесте да сам о овоме већ писао, али свеједно.

Био сам сам, па сам се осећао празно. Онда сам написао нешто. Сада сам већ за нијансу срећнији. Треба нам нешто да бисмо се осећали корисно. Досада је ужасан проблем.

Пукнем тако, с времена на време. Сви пукнемо. Ако немамо стрпљења једни за друге, може пући веза. То је моја квака дана.

Свако од нас има неки свој унутрашњи циклус. Ако вас неко остави зато што сте у фију фази и не знате да му објасните то, боље је што је тако. Ако вас неко остави зато што вам је, ето тако, дошло да се напијете, боље је што је тако. Ако вас неко остави зато што сте се осамили да размислите о свему, боље је што је тако. Једноставно, ако осећате да сте остављени само зато што неко није могао да поднесе ваш животни циклус - боље је што је тако. Како бисте могли с њим ако вас он периодично оставља и отуђује се од вас?!

Мени је сад смор што немам девојку. Пре пар дана би ми било смор што је имам (да сам је имао). Не можемо увек да будемо исти. И ако смо некад зли, то је тако јер је неки зао дух ушао у нас на тих пар дана. Као што ви полудите у ПМС-у. Разлог за то? Живот.

18 коментара:

  1. Узгред, помешао сам сва могућа мушка и женска лица овде, немојте ме погрешно схватити. :D

    ОдговориИзбриши
  2. Pretposlednji pasus je zakon. Kada bi svi tako razmišljali, bilo bi manje parova na svetu, ali to bi bili srećni parovi.

    ОдговориИзбриши
  3. Sva mudrost. Lepo napisano, lepo objašnjeno, i takođe, slažem se sa Valentinom.

    ОдговориИзбриши
  4. ToMCee, zaista iskrene percepcije, divno oslikane. I kao što reče Vanja, pretposlednji pasus govori sve. :) Danas je totalno pomračenje meseca, a on deluje na sve nas, tako da... sve je u ciklusima. Pre toga, bilo je u godini kada je umro Tito, i u godini kada je NATO bombardovao Srbiju. Sledeće će biti te daleke 2094. godine.

    ОдговориИзбриши
  5. Изневерио ме нет... Нисам видео коментаре у реалном времену :(

    Вања, у праву си. Мора тако, бар код правих срећних парова.

    Џу, не знам колико је лепо написано и објашњено, али ваљда сам изнео поенту свог размишљања.

    Звери, занимљиво, нисам знао... Мада не бринем много због њега, изаћи ће он поново. Баш као и ја :)

    ОдговориИзбриши
  6. Нема ничег лепшег од тригонометрије :Р

    ОдговориИзбриши
  7. Ах та тригонометрија. Мрзим је.
    Знам о чему говориш. На сву срећу имам људе око себе који трпе те моје периоде, и чекају да се сами заврше. Чак ми не пребацују што су уопште постојали. Прихватају ме тако са тим ''бубицама'' које ме обузму понекад. Захвална сам им на томе ;)
    Надам се да је тако и код тебе.

    ОдговориИзбриши
  8. Милице, заборављаш на логику... Срам те био!

    Олујо, да, мислим да и ја имам такве људе око себе. А и да неће да трпе, њихов проблем. Лако ми је и да се забијем у ћошак, а и да побегнем од куће, а онда кад се вратим легнем у кревет и нико не сме да ме дира јер умем да будем јако непријатан.

    Данас ми је недостајала љубав. Подршка. Људи. Зато сам цео дан у горе-доле расположењу.

    ОдговориИзбриши
  9. Pa da bismo umeli da cenimo plus faze moraju postajati i minus faze. To važi za sve te dobre i loše dane. Samo ne znam kad će ovi dobri da nam naidju ponovo.

    ОдговориИзбриши
  10. Тачно тако, Ивана. Ја сам данас имао добре и лоше минуте, наизменично. Но, ваљда ћу се стабилизовати сутра. Сутра је среда, лош дан за стабилизовање. Или добар?

    Сутра је данас, узгред.

    Надајмо се доброме, брзо ће се вратити :)

    ОдговориИзбриши
  11. Frekvencije su nam slične, ali amplitude nisu. Ima ljudi kojima je sve "ravno"...
    Šta im ja mogu....

    ОдговориИзбриши
  12. Свакако, Миодраже. Али и код таквих људи има разних варијанти - од оних које ништа не дотиче, до оних које потресе свака ситница. Сви скупа у истом проблему...

    ОдговориИзбриши
  13. Tomcee, jesi možda razmišljao o prijateljicama noći?

    Ako nisi, grdno si se zajebao ;) Ja ih volem, damn it :D

    ОдговориИзбриши
  14. Милко, Милко, није ти доста што невинашца на свом блогу наводиш на сладострашће? :)

    Нисам, не. Чуо сам да их је Јесењин изузетно ценио. Можда и ја почнем, једног дана...

    ОдговориИзбриши
  15. Постоји и мушки ПМС, гарантујем. Ето, могао би да се назове "фију-фаза" :))

    ОдговориИзбриши
  16. Тако, куме, а? Па добро, ако постоји, нека се тако и зове :))

    ОдговориИзбриши
  17. Ne, odlične su. Veoma karakterne osobe, ovo ti kažem bez imalo cinizma. I veliki altruisti. Istina, ja ne mogu da sa njima radim to što bih trebao, ali sam od onih dosadnjakovića koji uživaju da razgovaraju :D

    A i jeftinije je, evro za kaficu, i to je to :D

    ОдговориИзбриши
  18. Познато ми је да умеју бити. Само, не познајем ниједну па не могу да просуђујем... Или бар нисам упућен да познајем :D

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive