20. децембар 2010.

"Толико ми је досадно да не знам шта ћу..."

И баш у време када ми је досадно, нико ништа не пише. Као из ината мени... Можда би требало да одгледам оне филмове што сам покупио...

Накривио бих ја капу, ал је хладно. А и нема девојчица. А немам ни с ким да се побијем, онако, поштено. И онда џаба све то.

Сад, баш размишљам, могао бих да кренем опет да дижем револуцију. Опет дигли порез на рачунарску опрему. Забрањују сељаку да пече ракију без технолога, као да он већ вековима не зна технологију... "Влада препознала значај науке", повећала буџет, Ђелићу треба лова за нешто. Не знам за шта...

А ја? Мало ми хладно у овој соби. Пискарам, нема шта ни да се чита, блогери се нешто успавали. Утонули у зимски сан. Не знам шта им је...

Мора на факс да се иде. Можда бих и ја утонуо у зимски сан, али нема се времена за то. Важно је остати будан. За случај да се нешто промени, неко треба да примети ту промену.

Један нови млади блогер је будан. Посетите Апсолутно сезамовски и крените од почетка, неће вам бити досадно :)

Поздрављам вас из собе у којој из уста излази пара кад проговориш. Спуки ¦D

12 коментара:

  1. И мени је досадно. Имала сам идеју за нов пост, али ми писање нешто није ишло.
    Истражила сам овај нови блог! Сјајан је!

    ОдговориИзбриши
  2. Nadam se da si se zagrejao u fakultetskim prostorijama, a i da ti je vreme brzo prošlo. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Олујо, апсоштрумфно си у праву... Ја уствари немам појма да ли сам нешто друго којим случајем хтео да кажем, но, нема везе. И да, сјајан је, нисам џабе препоручио :)

    Зверко, загрејао сам се таман толико да ми сад овде није хладно :D Време је текло ужасно споро на архитектури, успавао сам се више од 4 пута, али добро... Запамтио сам доста тога ипак :D

    ОдговориИзбриши
  4. Немам воље, ни времена, ни пара... Али воља је пресудна. :)

    ОдговориИзбриши
  5. Свиђају ми се промене испод банера, али зашто кад кликнем на "Насловна" приказује само један пост? Мислим да не нема потребе за тим (ако ти је циљ био брже учитавање) јер се текст ионако брзо учитава :) А блогери нису утонули у зимски сан него у предиспитне обавезе :Р

    П.С. Кад би барем мој тата опет постао мали, па да обојица будемо заљубљени у наставницу историје... :)

    ОдговориИзбриши
  6. Ja sam spavala, i baš dosta toga se i pisalo, i radilo vidim, ali me ovaj san ponovo vuče natrag ka sebi. Ne znam, potrudi se da i ovoj zimi i pospanosti nadješ nešto inspirativno!

    ОдговориИзбриши
  7. Стефане, текст се учитава истом брзином као и било шта друго, само је питање величине (у овом случају броја карактера). Не знам, мени је, изгледа, лакше да читам један текст испред себе него да, ако сам имао нпр. пет текстова а хоћу четврти, скролујем до њега. Овако страница делује компактније, али као да не постоји савршено решење за преглед. Она архива је некако превелика па је нисам ставио са стране јер је много продужава... Ако, ако, само ви учите, да сте ми живи и здрави :Р

    П.С. Ех :)

    Ивана, не могу да ти опишем колико ми мрско било да устанем малопре. Још смо губили нека предавања... Биће, биће. Данас је уторак, дан за припрему за среду. Среда је креативна :D

    ОдговориИзбриши
  8. Meni kad je dosadno, igram se dizajnom :) Odoh da menjam nešto :P Smor je ova zima, potpuno te razumem, nemaš grejanje?

    ОдговориИзбриши
  9. Ах, па и ја то радим, али је и то досадило... Не знам шта више да дорадим. :(

    Имам грејање, али не у овој соби.

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive