13. децембар 2010.

Наставак књижевне вечери

Кренули нас двојица (Тесла и ја) на књижевно вече. Обећали смо својим новим пријатељима да ћемо се потрудити да дођемо. Успут смо се преиспитивали да ли смо се обукли по одговарајућем дрес-коду(тм), али смо закључили да није битно. Чак смо дискутовали и о томе да ли нам треба позивница, те да ли ће нас пустити.

- А шта ако кажу: "Немате позивницу, не можете да уђете"?
- Рећи ћемо да знамо Перу.
- И оде онај: "Перо, ови момци кажу да те знају", а он дође и пита "Ко сте бре ви?"
- Рећи ћемо: "Зора је сванула"
- Хахааа, као шифра ¦D

Идемо ми тако и разгаламили се, тек чујеш Теслу:

- А шта мислиш сад одемо тамо и пише: "Књижевно вече се отказује јер се редитељ напио"...
- Ма ај' не лупај, шта ће њима редитељ...

Дођосмо и до тог Руског дома. Гледам ја шта све има на програму (цео месечни репертоар).

- Који је данас дан?
- 13. Што?
- Провали да су само 13. обрисали из програма!
- Како то?
- Па видиш да је прелепљено овде...
- Јој јебо те нису ваљда отказали?!
- Јесу. Гледај ово, пише.
- Где бре пише?
- Ево, види колика слова. "ОБАВЕШТЕЊЕ: Музичко-књижевно вече посвећено пуковнику Рајевском отказано је на неодређено време".
- Гле, и они се зајебали - и показује на неке прилично углађене људе из високог сталежа који су кренули да се враћају.

Е јесмо култура јбт. После смо причали о баксузлуку броја тринаест и о томе како је Тесла баш поменуо да ће бити отказано, као да је знао.

- Ајд' погоди где ћемо их сад наћи.
- Не. Нећу тамо да идем. Не могу сад...

Растурисмо се. Можда ни у четвртак нећемо. Можда. А вече Рајевског? Ко зна, можда и сазнамо за кад је одложено.

14 коментара:

  1. Мрзим кад се откаже нешто у последњи минут...

    ОдговориИзбриши
  2. Da vam nije crna mačka prešla put ili da niste kojim slučajem prošli ispod merdevina? :)) To su valjda neki znaci. ;) Sve u svemu, pade mi na pamet da li Ruski dom ima svoj sajt. Ta bedna stranica od sajta im stvarno ne ide u prilog. Ali ima telefon i mail, pa navalite sa pitanjima. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Олујо, и ја, али то не помаже много у овом случају...

    Звери, сајт Руског дома мени и није тако бедна страница, има доста информација, само се мало чудно улази (ја сам тек сад провалио да треба да се кликне на заставицу, данас сам преко гугла упао на њихов месечни програм). Елем, тамо не пише обавештење да је догађај отказан, тако да и нису баш ажурни...

    ОдговориИзбриши
  4. O, kako sam se ispalila. Nisam shvatila da im je to landing page. :) Vidi, vidi, nađoh zanimljiv podatak o Danima ruske kuhinje. A imaju Rusi zanimljiva jela za ove hladne dane. Ipak, kultura malo i na usta ulazi, zar ne? :) Nemoj samo da misliš da sam mislila i na votku, pa da ispadne da te navlačim na alkohol.

    ОдговориИзбриши
  5. Ko zna zašto je to dobro ;)) U čarima dekadencije moraćete da uživate drugi put ;)

    ОдговориИзбриши
  6. Звери, ето, нисам ни ја схватио... Могли су бар да напишу "Ентер хир" или нешто :)

    Да, да, улази култура на уста у свим агрегатним стањима :D

    Џу, то је тако јер смо ми тако одабрали. То је хармонија :)

    ОдговориИзбриши
  7. Sajt im je stvarno bedna bedastoća. Bruka!
    Dok sam radila kao vodič za Ruse, često smo skretali s puta ne bismo li obišli crkvu Svetog Trojstva u Adrovcu (okolina Aleksinca), zadužbinu Rajevskih, a tu su sahranjeni i ostali ruski dobrovoljci. Navodno su lipe oko crkve donesene s imanja Rajevskih. Crkva je spomen na grofa Rajevskog, pukovnika ruske carske vojske koji je Tolstoju poslužio kao protopip za grofa Vronskog iz "Ane Karenjine". Pre neku godinu podignut je i spomenik, na otvaranju je bio tadašnji ambasador Rusije u Srbiji, Aleksandar Aleksejev.
    O pogibiji grofa Rajevskog pisao je u svojim "Sećanjima" Vladan Đorđević.
    Verovatno bi ovo bio siže muzičko-književne večeri posvećene Rajevskom.

    ОдговориИзбриши
  8. Uf, ne volim tu priču oko broja 13, ja ga veoma volim valjda zato što mi je veoma važan. Baš mi je žao što ste tako prošli, zvučalo je obećavajuće. Odoh sad da proučavam sajt ruskog doma, iako mi se, moram priznati na oko ne sviđa i kad sam otišla malo dalje.

    ОдговориИзбриши
  9. Миљо, по оном што сам видео на летку који сам добио у четвртак, требало би да ово вече буде и својеврсна промоција књиге Жарка Петровића, "Балада о Рајевском". Али сасвим је могуће да и то што сте поменули не би било искључено.

    ОдговориИзбриши
  10. Амарилис, ја волим број 13, мада некако преферирам број 12, не знам зашто, лепши ми је :)

    Лепо сам изрекламирао Руски дом, повећао им се број посета :D Мени је онај минималистички стил океј, само бих неке ствари мало другачије одрадио, но добро...

    ОдговориИзбриши
  11. Ako ikad dočekaš veče "odloženo na neodređeno vreme", napiši kako je bilo.
    Još ne mogu da se povratim od šoka za sajt Ruskog doma!

    ОдговориИзбриши
  12. Хахаха :) Иако сам се смејао док сам читао, сетио сам се свог болног јутрошњег искуства :Р Испалио сам се најжешће јутрос... Бус је у 5.00 стао на мој перон (кренуо сам у НС). На њему није било никакве табле на којој би писао смер нити кондуктера нити путника... У једном моменту (око 5.05) возач улази у аутобус рекавши "А, доста сам чекао..." И одлази! Празног аутобуса, без кондуктера! !!! Срећом па нисам био једини који се испалио... И остали су са неверицом гледали како човек одлази... Чекали смо следећи бус.

    Ово "Растурисмо се" значи "растурисмо се од алкохола (кад већ није било књижевне вечери" или "разиђосмо се (кад већ није било књижевне вечери"? :))

    ОдговориИзбриши
  13. Миљо, наравно. Извештаваћу :)

    Не знам што сви хејтујете тај сајт, баш је фин...

    Стефане, невероватно, али поучно. Увек питај возача куда је кренуо :D Растурисмо се у овом случају је - разиђосмо се. Наговестио сам то:

    - Ајд' погоди где ћемо их сад наћи.
    - Не. Нећу тамо да идем. Не могу сад... ;)

    ОдговориИзбриши
  14. Aaa, добро је :) Надао сам се да је крај такав :) Мада, мало сам поспан (будан од 4.00) па свашта лупетам и закључујем :Р

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive