09. децембар 2010.

Ведрина

Чујем да ће напољу снег. Неко ми рече да ће температура опасти за двадесетак степени нагло. Зато ће снег. А ја сам супер расположен. И поново вам пишем...

...

Овде је требало да пише како постајете озбиљни, а како сам ја још увек клинац. Али то би било неозбиљно од мене. Заиста, каква корист од блога ако нема поенту, ако нема причу, ако нема оно што тера на размишљање.

Нисам закржљао, само сам мало аут оф баундс. Јбг.

Превише тешких тема. Или ја још увек живот схватам олако.

Можда би требало да одрастем?

8 коментара:

  1. Ја мртав озбиљан =)

    Понестаје ми тема. Имам осећај да ће петак бити продуктиван дан ;)

    ОдговориИзбриши
  2. Ништа ја тебе не разумем. Губиш се човече.

    ОдговориИзбриши
  3. Ma kakvo odrastanje - to nikom nista dobro nije donelo.

    ОдговориИзбриши
  4. Слани Пјеску, наравно. Увек се ваља смејати, мада не знам како се то закључује из мог поста :)

    Олујо, дешава ми се, стално... Знаш то.

    Д, знам, али око мене су такви људи да ми се чини да сам у тоталном заостатку јер сам још увек kiddo.

    ОдговориИзбриши
  5. Ти буди као Петар Пан :) Дечак који никада није одрастао.

    А снег је већ падао с обзиром да сам тек сад видела овај пост. И ја сам му се обрадовала као мало дете.

    ОдговориИзбриши
  6. Милице, вероватно ћу то и бити... Док ме не поједе нешто.

    Снег је супер после оне кишурине што је падала јуче... :D

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive