07. децембар 2010.

Нешто друго

Приметили сте ових дана да форсирам све саме грозоморне (где сам беше чуо тај израз?!) теме. Баш сам био неинтересантан. Чак ни анализу прошле недеље нисам одрадио, да човек може фино да се насмеје... Човек = ви.

Да ли мислите да је данас другачије? Да се данас десило нешто битно? Једна жена у бусу са дететом маленим, колицима склопљеним и баком која држи балон жуте боје са црвеним натписом "Цицибан" у руци. И мој страх од праска. Ето шта се догодило.

Који пут већ помињем свој страх од праска? Не знам.

Упознајем себе. Као што рече Пророчица.

Све је ствар личног избора. И то што синоћ нисам учио. И што сам данас урадио тачно или нетачно неки задатак. И што се плашим праска, макар он и од балона дошао.

И што волим ове народњаке. А волим и оне панкере. Волим и гитару, волим и клавир.

Волим нуле и јединице. Волим речи. Волим чет. Волим и да кењам помало, ту и тамо. Као сад.

Зар сте стварно мислили да ће ово бити нешто другачије?

Биће. Било би, да ми је нешто пукло крај десног уха баш сада. Али не, ништа се не чује. Ни мува. Нема мува. Ни комарац. Нема комараца.

Само тап-тап-тап-тап-тап, моји ударци о тастере.

Зар сте стварно мислили да бих вам рекао нешто другачије? И рекао бих вам, да сте заиста то хтели. ;)

7 коментара:

  1. Pa, hoću nešto drugačije :) I ja se plašim praska balona, čudo jedno :D 3, 2, 1 (onomatopeja praska) pras!

    ОдговориИзбриши
  2. Не, твој је избор било баш ово :)

    Ја се плашим сваког праска, не само пуцања балона. И мрзим нову годину због тога. Јебле их петарде. Мислим, ни онако је не бих славио, али овако је мрзим -.-

    ОдговориИзбриши
  3. Ја се плашим лопте кад ови моји манијаци закуцавају да физичком. И плашим се балона.
    И петарда се никад нисам плашила, мада сам за време једног дочека изгорела цео прст неком дебелом црвеном петардом.

    Дефиниши другачије. Сваки твој пост је другачији. Јер је твој. тачка.

    ОдговориИзбриши
  4. Има Чора Борба једну лепу песмицу о томе чега се све плаши. Као да је моја биографска :)

    Млатим празну сламу. Да.

    ОдговориИзбриши
  5. Počeo si fino da zajebavaš čitaoce, ccccccc. :)

    ОдговориИзбриши
  6. Ма јок, то ми Џу дала идеју за пост, рекла је "пиши нешто друго", и ја написао :D Данас нова анализа, стеј ин тач.

    ОдговориИзбриши
  7. Ја се такође плашим сваког праска. А мој специјалан страх је од отварања шампањца (који заиста волим да пијем).

    Плашим се и зоља. Па и пчела, бумбара, ма свих црно-жутих инсеката.

    Једино што је добро је то што се никад нисам плашила мрака (самоће у мраку!). Штавише, мрак ме опушта :)

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive