27. децембар 2010.

Нова година, 2011.

Специфична по неколико ствари. Прво, једна је 2011. Нема друге 2011. Друго, још годину дана па ће 2012. Радујте се!

Треће, старији сте годину дана. Је ли тако? Ко није старији годину дана, тај није ни живео целу 2010. Њима опраштам, још су мали, нису још научили :)

Нема потребе да ово буде специјалан текст. Ни Нова година није ништа специјално. Још један начин да утрошите све паре које немате, па још два-три пута толико. Да се скупите негде са неким (најбоље под покривачем са одређеном особом), да поједете, попијете, да гледате те-ве, или да изађете на неко глупо место и да ђускате уз неку музику или немузику. Погађате, то је све оно што радите током целе године.

И ја сам решио да трабуњам без везе овде. Није ми добро. Морам да спавам. Код мене свака новогодишња радост ишчезне кад помислим на петарде. Мада не знам ни да ли сам јој се икада заиста радовао. Легенда каже да сам некада волео да китим јелку. Онда сам видео да то ничему не служи, "а уз то и не ради". Волео сам пакетиће. Сад не очекујем ништа. Ничега и нема, можда баш због тога што ништа не очекујем. Волео сам оне лампице шарене што светлуцају. Њих и сад волим, ал их нешто нема...

Зевам ко клен.

Неко ће ми недостајати. Али и то је као и сваког другог дана.

Нова година није ништа посебно... Скроз.

Али пошто је сви славе, ево да вам честитам. Нек вам је са срећом Нова година и у здрављу и весељу, љубави и слози, миру и радости, духовном и материјалном богатству (шта коме више лежи) још много година да је славите. Живели!

6 коментара:

  1. Не волим ни пакетиће (не волим кад се беспотребно троши) ни петарде ни лампице ни новогодишње рекламе... Нисам партибрејкер, али волим Нову годину која траје само 2 дана...

    ОдговориИзбриши
  2. Gde ste svi požurili sa čestitanjem? Volim samo lampice i prasetinu. Sve ostalo - ič :D

    ОдговориИзбриши
  3. Стефане, баш си ти неки зелени тип :) Али у праву си. Све је то беспотребно.

    Џу, каква су времена, за сваки случај. Не знам ја кад ћу опет имати нет. Малопре ми и струју секли два пута. Јагњетинаааа :)

    ОдговориИзбриши
  4. Ima dana kada čovek jednostavno treba da se opusti i ne razmišlja mnogo o drugim stvarima i problemima, o tome da li nešto ima smisla ili ne! Nova Godina je jedan od tih. Iako entuzijazam s godinama opada, ipak se praznični duh nekako oseti. A jelkica, sijalice, čestitke...sve je to sastavni deo toga, da se makar taj period godine razlikuje od ostalih!

    Srećna Nova 2011.

    ОдговориИзбриши
  5. Нова година уопште није ништа посебно. Ни ја не видим потребу за толико усхићења и трошења новаца. По мени, неке ствари су битније да се прославе од Нове године... Рођење детета, на пример :)

    Пакетиће волим, али их нема :( Петарде ме излуђују, сем тога, плашим их се, једино волим да видим ватромет..из што веће даљине :)

    ТоМЦее, желим и ја теби све ово што си написао, плус да не зеваш, него да се наспаваш и уживаш :))

    ОдговориИзбриши
  6. Марјане, код мене никада не фали повода за славље, једино што ме нервира што Нову годину баш сви славе, неки и на начине који ми се не свиђају. Ма да смо ми живи и здрави ;) Срећна Нова!

    Милице, наравно да је дете важније од било какве нове године :) Слажемо се око петарди и ватромета. Надам се да ћу уживати, и надам се да ћете ви уживати :))

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive