22. новембар 2010.

Новембарско сунце

Јест. Данас био тмуран дан. Падала је киша. Растурила се, поприлично. Нисам спавао до рано, а онда сам устао касно. Тек, није ми се устајало, деловало је хладно. Али сам имао неку чудну енергију. И био сам расположен.

Онда се смркло. А и морао сам на факс. И тако нисам желео да одем... Напољу је изгледало ужасно.

Изашао сам. И све је постало другачије. Дивно другачије.

Киша је престала, вече је било свеже (у 16 поподне је вече?) и пријало је. И пала ми је на памет песма "Walking on sunshine" и кренуо сам да је певушим. Осим што сам се скоро успавао у загушљивој учионици, све остало је било савршено.

Гледајући кроз прозор буса, уочио сам нешто друго. Са оне стране шуме (откуд шума јбт?) уочио сам да постоји још један свет, овакав, као наш. Никада то нисам видео до сада, мада је вероватно то само још један блок у коме су локали, испресецан улицама и од мене га је раздвајала само једна обична шума. Не знам зашто, али ово "откриће" ме је ипак развеселило. Има нешто са друге стране.

Пре него што сам дошао кући, свратио сам по хлеб и узео флашицу црног никшићког, за сестру и мене. Ето, тако ми дошло.

Ипак овај дан није био тако лош. :)

9 коментара:

  1. Zar samo flašicu. Nikad od tebe alkos neće postati. ;) Koja bre šuma, gde?

    ОдговориИзбриши
  2. Претпостављам да сам мислио на ово подручје. Баш сам био расположен :) Ово прво што си рекла кажи мојима, мајка већ одавно брине...

    ОдговориИзбриши
  3. Volela bih da probam to crno Nikšićko? E, da, čudna šuma je to...

    ОдговориИзбриши
  4. У Србију га увозе, не знам каква је ситуација са Немачком... Кад се вратиш кући пробај обавезно :)

    Гледао сам данас док сам ишао ка факсу, то је та.

    ОдговориИзбриши
  5. A, pogledala sam mapu. Pa to je kraj u kome sam odrasla. Odmah sam se raznežila. Normalno je da se keva brine, to joj je posao koji se neće smanjiti kako ti budeš bio stariji. Kad pogledam moju kevu, sve mi je jasno. :)

    ОдговориИзбриши
  6. Ух, волим свежину вечери после кише. Као да нове прилике лебде у ваздуху..

    ОдговориИзбриши
  7. "Са оне стране шуме (откуд шума јбт?)..." хахаххахахахаххахахаха :))))))

    Лепа песма :) Мора да је она кривац за последњи пасус ;)

    ОдговориИзбриши
  8. Зверко, лепо, зар не? :)

    Летња олујо, слажемо се око прве реченице. А нове прилике увек лебде :D

    Стефане, видиш да је и Зверка питала исто :D А што се тиче последњег пасуса, нисам сигуран да ли мислиш на оно у вези са пивом или на глобални утисак о дану, али свеједно - провалио сам фору. Кад ми се смучи, мени на памет падне та песма и навуче ми осмех на лице :D

    ОдговориИзбриши
  9. Ama, sjajno. :) Meni je srce još uvek tamo u tim šumama. :)

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive