29. новембар 2010.

Као

Кренуо да снивам. Таман да се склоним са твитера, кад видим да је чика Мика објавио нешто ново и да сам ја то отворио у новом прозору. И да, баш је требало то да прочитам. Не знам зашто, али тако осећам.

Иначе, ни ја нисам писао дуго, или ми се само чини... Убацио сам онај чет са стране, али ми ни на памет није пало да напишем нешто ново. Залудео сам се тим четом баш... Имам и с ким да разговарам, није да немам. Ту је Олуја, а наврати и један мој колега с факса.

Ових дана се трудим да учим, мада ми нешто не иде, ваљда због расуте пажње. А пажња је расута јер на све одлази осим на штиво које читам. Ваљда би добро дошла једна паузица.

Превише сам се опустио. И то стварно мислим, онако својски сам се опустио у невреме. Да сам бар сачекао још пар дана, па да се опустим као човек и да не размишљам о учењу. Овако - "усред зиме, кад му време није".

И док сам се тако опуштао свашта ми се издешавало. Али о томе нећу овде.

Каже Џу да је требало да пишем о трешњином цвету. Шта знам ја о трешњином цвету?! Као да сам Јапанац... Нек пише Нинџа, он се разуме у те ствари...

Ја бих мало тутањ одавде. Ал немам куд. Где год да одем - увек сам у притвору. Пало ми је пар идеја на памет, али неће то сада бити имплементирано... Јер му време није.

Смркло се. Сутра је тест а штани не знам. Одох да спавам, да могу да се пробудим на време.

8 коментара:

  1. Nadam se da si spavao dobro i da si spavao sa knjigom ispod jastuka, što će sve da ishoduje u dobrim rezultatima testa. :) Inače, chat, da, zabavno i beskrajno mnogo vremena traži. ;)

    ОдговориИзбриши
  2. Piši o sakuri, google je velik i svemoćan...I reši dobro test :)

    ОдговориИзбриши
  3. Нинџа ће да пише о трешњином цвету кад за то дође време. 8)
    Нинџа сада пише у трећем лицу и припрема се за тренинг. 8)

    ОдговориИзбриши
  4. Томцее, надам се да си добро урадио тест. Ја ћу из матиша да имам 100 поена. И тако.

    ОдговориИзбриши
  5. Upravo sam shvatio da i mene ovde pominješ.Inače jako se prepoznah u tekstu, pažnje nigde, a posla na pretek, tako da nadam se da ćemo se opasuljuti jednom :)

    ОдговориИзбриши
  6. Звери, не знам како сам спавао, спавало ми се још мало, али тест је окончан како ваља. И нисам спавао с књигом испод јастука - немамо књигу за овај предмет :D Чет је мајка, кад знаш за доста...

    Џу, гугл је велики, али ја сам маааааали... :) Хвала, реших га. Изузетно, ваљда :)

    Нинџамен, ти си awesome ¦D

    Олујо, као што рекох, браво браво! :D

    Алексо, све ће проћи. Да, тебе сам поменуо =)

    ОдговориИзбриши
  7. Треба бити опуштен :) И ја сам се опустила, и то баш сад кад је дошла зима (кад му време није)...

    Драго ми је због теста. Видиш да ипак има резултата? То је зато што си awesome :D

    И за крај...Огромна извињења због мог некоментарисања твог блога. Читам ја, све пратим, али нисам имала никакве идеје. Биће боље, ваљда:)

    ОдговориИзбриши
  8. Милице, немаш због чега да се извињаваш, знам да или ниси имала времена или ниси имала шта паметно да кажеш на моје глупости. Ни на једном ни на другом никад никоме не замерам, јер немам разлога :)

    Резултата има зато што је тест био лакши него што је било ко од нас очекивао, али то је друга прича. Нека буде да је ипак због тога што сам awesome ¦D

    Опуштање само у слободном времену. Увек има слободног времена, само што се некад продужи па заузме и оно заузето. Е тад не ваља...

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive