26. новембар 2010.

Чаробњаци, кристали, магијски ритуали

Кад сам легао, ова ми је песма била на уму...


А онда ме задесио одлазак у Мерлинов свет, те неки чаробњаци, те неки кристали, те неки магијски ритуали. И неке усне које стално нешто причају (хаха, извалио сам чије су :D), и једна Ана коју нисам видео још од бог-те-пита-кад. А змија, била је нека специјална врста. Узана, мајушна, а отровна. Поред свега имала је нешто што испуста струју (буквално муње, као она електрична јегуља, само кроз ваздух). Али као и свака змија - ако је правилно држиш - безопасна је.

Е, ја сам са том змијом јурцао по неком граду који ми је у сну био познат (у стварности никад нисам био у њему) и тражио неку апотеку, па свраћао у бутик да питам за ту апотеку, јер у апотеци је радила она која је знала шта треба да радим с том змијом. Имао сам и неке трипове да неком својом моћи уђем у димензију иза зида па постанем невидљив. Јурио сам се и са неком децом, која су ми смештала кругове од кристала који би ме вероватно зачарали да сам ступио у њих. Та деца су ме и гађала... Али гле чуда - кад су отишла, извалио сам облике које су ти кристали формирали и један по један шутирао да бих расформирао кругове и уклонио опасности.

Не знам шта је било са змијом на крају, пробудио ме аларм. Добро да ме је пробудио пре него што је тотално отишла батерија телефона.

А са Аном немам појма шта је било, отишла је некуда и није се вратила.

Ал пази фору, кад погледам у реалност, и нисам тако далеко од свега тога. Дакле не умем ни да сањам као човек, него све једну исту причу вртим... Јеах

18 коментара:

  1. Tvoji snovi su još i konzistentni. Baš te inspiriše Marchelo, hehehehe. Kakve ja sve idiotarije sanjam. Ne mogu sada na široko, konfuzno mi je na javi, iako je u snu sve cakum-pakum. Ili nije? To još nisam shvatila. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Интересантне снове сањаш.
    Својих се ретко сећам, а најчешће су кошмари. Дешавало се и да цео дан будем испуњена због неког лепог сна.
    Кад сам била клинка, дешавало се да сањам по неколико месеци један исти сан. :Ѕ
    Хм, Марчело ;) Најс.

    ОдговориИзбриши
  3. Марчело је рекао своје... :D

    Звери, конзистентни су кад изоставим све што сам изоставио и направим причу од њих :)) Није да ме инспирисао Марчело, више онај филм што сам гледао пре неки дан "Чаробњаков шегрт", и ко зна шта још. Елем, снови су чудна категорија, то смо већ више пута закључили, али је лепо сањати :)

    Олујо, да, свакако интересантне. Умеју да буду и кошмари. Писао сам ја још својих снова овде, само не знам како сам их означавао, не знам зашто нисам увео ознаку "снови".

    Расположење може да зависи од тога како си спавала и шта си сањала. Мада се ја трудим да увек будем позитиван, шта год било. И да, не знам шта ти значи ова задња линија коментара, но добро. xD

    ОдговориИзбриши
  4. Мислиш на Марчела? Слушала сам га пре пар година. И дан данас ми се неки његови стихови мотају по глави нпр: 'Ја не дижем нос, ја само од таквих дижем руке...', 'Политичар прича о поштењу, курва клима главом...', а синоћ сам баш певала: 'Дотаћи сунца зрак и то сам, значи сто пут опећи длан...'
    :)

    ОдговориИзбриши
  5. А то... Пратио сам га, негде с његовим првим албумом сам почео да слушам домаћи хип-хоп. Онда сам почео да одбацујем једно по једно, да учим шта је комерц, а шта је права ствар, а после неког времена сам скроз престао да пратим, отприлике нешто пре него што је он избацио трећи албум. Чуо сам једну нову песму, нешто о сплавовима, развалио је, као и увек :)

    ОдговориИзбриши
  6. Тако нешто је било и са мном. Али ме тај хип-хоп не напушта, старија сестра ме нон-стоп бомбардује Елитним одредима итд. :Ѕ
    Марчело се једини издваја по сјајним текстовима, ваљда јер је завршио књижевност за разлику од осталих. <3

    ОдговориИзбриши
  7. Нисам чуо да је завршио, то треба да се прослави :))
    Сви би да раде ту музику, али је већина фуш - неке распале љубавне приче (то је тај неки талас са примесама r'n'b-а од кога се јежим), дизелаштво, ложење на криминал, оружје, курве и неке друге глупости. Није Марчело једини са сјајним текстовима, али се осећа да је вероватно најобразованији, или да бар користи то своје образовање. И очигледно је да уме да размишља, за разлику од већине.

    ОдговориИзбриши
  8. Taj deo, koji je opisan, baš mi se sviđa, sa sve savladanim umećem držanja zmija. To što si izostavio od tvog sna, verovatno možeš i da zaboraviš.
    A da li Marčelo ima neke veze sa Paraćinom, ili sam ja pobrkala?

    ОдговориИзбриши
  9. Вероватно сам и заборавио, чим нисам умео да интерпретирам :)

    А Марчело јесте из Параћина, одлично запажање ;)

    ОдговориИзбриши
  10. Gljive su to... :)
    Hahaha, zmije znače neiskorišćenu seksualnu energiju, btw, ako si nekada ubio zmiju, stalno ćeš da ih sanjaš. Ja sam jednu isfaširala i od tad ih stalno sanjam - ne, nema veze sa neiskorišćenom seksualnom energijom :)
    Inače vrlo RETKO pamtim snove, doduše samo košmarne pamtim.
    Sviđa mi se ovo sa kristalima - uticaj iskejpa, lol!

    ОдговориИзбриши
  11. @JQ, navodiš dečka na blud, lepo, od podne mi ulepšavate dan. ;) Piše bre ToMCee, je l' noćas bilo nekih pikanterija u snovima? :))

    ОдговориИзбриши
  12. Милко, врло радо, али не знам на коју фору?

    Џу, да, гљиве xD Дефинитивно је енергија, нисам радио на убиствима змија до сада. Као што рекох горе наведеном песмом... :) Кристали - немам појма, личили су на бабин стари лустер и неке украсне лампице за јелку, само већих димензија xD

    Звери, пусти је, зна шта ради :) Ноћас је било смарање жешће, али пошто је данашњи дан на факсу углавном био у кафани, можда искрсне нешто ноћес ;)

    Кад смо код факса, нисам вам јавио резултате колоквијума а обећао сам - архитектура 14/15, ос 14/15, даа 15/15 :)

    ОдговориИзбриши
  13. @ToMCee, i to što kažeš, ni ne držim je, no podržavam. :) Oooooooo, super dopingovao si se za pisanje. :))Trljam ručice, biće nešto dobro za čitanje. ;)

    Čestitam ti druže za visoke rezultate na kolokvijumima. :) Vidiš da nisam baksuz, onomad kad smo pričali da polivam vodu za taliju, iako te ne ispraćam iz sopstvene kuće. :P

    ОдговориИзбриши
  14. А, тако :) Па добро, само се ви подржавајте... Допинговао сам се таман тол'ко да заспим, но је сестри дошла колегиница и шију тамо нешто па немам где да спавам док не оде :( Биће нечега, бар сутра ако не ноћас.

    Захваљујем што ниси баксуз, баш је пријало :)

    ОдговориИзбриши
  15. Ono što ja sanjam uglavnom ne umem ni da objasnim. Šteta, ima tu dobrih stvari...Pitam se jesu li oni nečim ili ničim izazvani. Mahom su nebulozni i neobjašnjivi.
    Zmije i miševe često sanjam, u snovima ih se najviše plašim, kao da prelazim preko minskog polja, plašeći se da ih ne nagazim. Ima ih na hiljade i gotovo uvek ih izbegnem za dlaku. Strah je strah (možda se neko pojavi, pa rastumači ovo, ko zna šta mi to dođe). Zajebane su te moje zmije, nisu kao tvoje. :))
    A nikad nisam ubio zmiju...

    ОдговориИзбриши
  16. Добра је песма (чујем је први пут). А сан као сан- без превише смисла... Чуо сам јуче на вестима како неки песници "чују стихове" у сновима и онда се натерају да се пробуде и да запишу оно што су чули. И, као, обично стигну да напишу само 2-3 стиха, али је постојао један шпански песник који је успео да запише и целе песме и сви му се због тога, као, диве... Алоооо, људи!! Будале су око нас.

    ОдговориИзбриши
  17. Господару, плашиш се змија или плашиш се да их не убијеш? Код мене је ово друго у питању... Мада није да бежим од њих. Мислим да ни ја никад нисам убио змију. Можда сам "грешком" (о како одвратне грешке) убио неког од оних безногих гуштера блавора или како већ... После сам то схватио. Али не знам да ли сам га беше ја убио. Елем, убијен је у мом присуству. Снови су чудо :)

    Стефане, ја верујем у те приче јер сам и сам чуо свашта у сновима, али никад нисам стигао ништа да запишем. Или кад се пробудим покушам да разрадим то па испадне горе него што је било, а не могу да се сетим како је било у оригиналу. А да су будале око нас - то је реалност :D

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive