22. новембар 2010.

Парафразе

Вода се претвара у пару на 100 степени.

Појава парне машине обележила је индустријску револуцију.

Пара на пару иде.

Прокоцкао је и задњу пару.

Провео сам се за све паре.

Знам те ко злу пару.

Пара врти где бургија неће.

--

Какве има везе што смо ми добри момци? И шта ту има теби да не буде јасно? Није ни мени јасно. Дистанциран сам поприлично. Став ми је чврст, али је можда погрешан. Имајући то у виду, постаје и јасније, зар не?

--

И шта сад, кад размислиш о свему? Цимање... Па да. Вероватно. Мени је преостала песмица на инфинит лупу и екипица с којом ћу да попијем нешто. А можда сам се везао? А можда нисам смео да ти кажем. Било би болно.

--

Јесте, била си досадна. Посесивна. Превише. Толико посесивна да ја просто нисам могао да издржим толику пажњу. Осећао сам се некако заробљено. Морао сам да пазим на сваку реч. Ја не умем да пазим на сваку реч. Што пре схватиш, боље је по тебе. Ето, зато се оно догодило. И нисам ти рекао ово до сада, јер хтео сам да будеш у праву кад си ме упоредила са оним... То је било решење безболније по тебе.

--

Кад ћемо на кафу? Немам појма. Јави се неки дан, не би било лоше мало да се испричамо, одавно нисмо. Затрпана обавезама. Па да. И ја сам, мање-више. Ускоро.

--

Ту сам, не брини ;)

--

Ма чини ти се да причам сам са собом. И да често псујем, поврх тога што мрзим псовање. И да се нервирам за ситнице. Или се не нервирам? Уопште ме ништа не дотиче, само се издвојим и као да сам на пустом острву. То је специјална техника, једном ћу те можда научити. Не сада, није тренутак. Све у своје време.

--

И ти мислиш да сам се променио? Ма да. Па и јесам, право да ти кажем. Сад одлично подносим себе. И не обраћам толико пажњу на минорне ствари. Битно је да је позитивно у глави, све остало је туђа брига. А ја не бринем туђе бриге.

--

А ти... Још те нисам нашао. Не знам да ли је боље без тебе или са тобом. Вероватно је боље са тобом, па опет тако пролонгирам да те нађем. Нисам навикао. Једног дана. Или све у своје време.

7 коментара:

  1. Poslednji pasus se odnosi na onu koju čekaš ceo život...onu pravu.

    ОдговориИзбриши
  2. Може бити... Изнервирала ме, баш.

    ОдговориИзбриши
  3. Dobar tekst. Što se nerivranja tiče, ne daj se. Tako ti je s ljudima, što ih bolje upoznaš više mogu i da te iznerviraju i da te razočaraju, i da te povrede.

    ОдговориИзбриши
  4. Милко, познат си по томе :)

    Ивана, не дам се. Али код мене је, чини ми се, обрнуто. Што их боље упознам, све ме мање дотиче било шта... Или бар себе лажем да је тако о_О

    ОдговориИзбриши
  5. Svidja mi se ovo.Toliko je random.Zato mi se i svidja.

    ОдговориИзбриши
  6. Рандом... Права реч. Причу само треба посматрати другачије, и онда почиње на има смисла. :)

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive