20. новембар 2010.

Квик, бифор енибади камс хоум...

Сео за комп. Јеа! Одмах узео да прочитам, протвитам, прокоментаришем, проверим мејл и сличне про ствари.

Ајд и да напишем писмо док сам још ту.

Тренутно нисам у могућности да будем онлајн стално. То је тренутно, и не знам колико ће да траје, али биће сигурно једно два-три дана, можда и више.

За то време ја ћу се бавити неким другим, офлајн стварима.

Можда ми поново налети инспирација.

Можда се и заљубим. Мммммм... Не.

Можда узмем да свирам. Нисам одавно. :)

Ту сам негде, нисам се изгубио нити наљутио. Само да знате.

Срдачан поздрав.

5 коментара:

  1. Ko će sa mnom da traži izlaze iz svakakvih prostorija :( Ali, pusti da kuva tetka za tebe, tešku ranu, zima je ;)

    ОдговориИзбриши
  2. Звери, наравно, увек уживам, мада је досадно без вас помало.

    Џу, не знам :( Али не брини, ускоро се враћам да ти правим друштво у новим авантурама :) Тета иде кући, вероватно данас. А ја идем до колеге да мало свиркамо.

    ОдговориИзбриши
  3. Iskoristi offline period najbolje što možeš-pročitaj neku knjigu o internetu :D

    ОдговориИзбриши
  4. Хахаха... Про и не-про ствари; онлајн и офлајн активности :Р Нове димензије и схватања живота :)) :D Лепо се забављај и заљуби се до следећег поста =)

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive