17. новембар 2010.

Зоо

Размишљам како да назовем овај пост. Још увек нисам био у Врту добре наде. За оне који не знају, то је назив београдског зоолошког врта. Да. Ни са школом, на некој екскурзији. А ни овако, иако је већ друга година како живим овде. То је тотално небитно.

А зашто ми је пало на памет? Ово је мој 300. пост. Као што је Змај добио надимак по 3. мају, тако је и овај 300. пост добио назив по речи зоо :)

Да ли сам имао нешто важно да вам кажем?

Лепо је време, и то у сред новембра. Право чудо. Скоро застрашујуће. Ја толико и не водим рачуна о времену, јер немам времена за то. Ових дана сам био поприлично заокупљен разним стварима. Имао сам два колоквијума. Рецимо за сада да су оба прошла поприлично добро. Видећемо на крају шта је испало. Небитно.

Читам "1984." од Орвела. Фино једно дело, баш ми се свиђа. Брзо сам се саживео у атмосферу и не пада ми тешко да читам даље и даље. Само сам мало спор, рекло би се.

Жаргоном поменутог дела, "испарен" сам са Фејсбука. Мислим да је тамо уклоњен сваки траг мог постојања. Иначе, ФБ је (данас сам то први пут видео) увео опцију скидања свих личних података (порука, слика, листе пријатеља, белешки итд.) са њиховог сервера. Поднесете захтев, сачекате неко време и они вам пошаљу линк када га спреме. Добијете зип архиву са свим тим вашим стварима које су на њиховом серверу. То уопште није лоше. Штета што нисам знао то раније, можда сам могао и садржај свог зида да добијем.

Са "самоубиством" сам кренуо тачно у 12. Можда који минут касније, јер сам морао да завршим припреме - покупим све инфо странице својих пријатеља. Ипак, у 12 сам поставио статус да је кренуло. Као да је време уопште и важно :)

Једног по једног, било их је све мање. Остао сам сам на чету са 0 пријатеља. Онда сам се ишчланио из сваке групе. Неколико дана пре тога сам анлајковао све странице. Обрисао сам све албуме са сликама. Тек тада сам "наручио" податке.

Пар сати касније, када су подаци стигли у виду архиве од око 3MB, обрисао сам све поруке из инбокса, све послате поруке, све нотификације, све белешке и готово уклонио сваки траг о свом постојању тамо. Када сам био сигуран у то - штиклирао сам опцију deopt me from receiving any mail from facebook и деактивирао налог.

Пар секунди касније стигла ми је порука. Од ФБ-а. Налог вам је деактивиран - само се улогујте поново и биће све као што је и било. Грешка! Никада неће бити као што је било.
1) "испарен" сам са фба као да никад нисам био тамо
2) нећу да поново крећем испочетка

Толико о мом ФБ самоубиству. Не осећам се ни боље ни горе. Уствари можда мало боље. Једна зависност мање.

Најпопуларнији лик ових дана је свакако Лаза. Скроз је кул, ишао сам да интервјуишем једног од његових ортака и пренео сам вам тај интервју у 299. посту. Видео сам ваше реакције, а и он ми је рекао шта да одговорим. Тоша је скроз откачен, подсећа ме на једног лика из мог друштва. Лаза је добрица. Наставићу да га пратим. Ваљда су отишли до тетке на тај роштиљ :)

И потпуно су стварни. Нећу да чујем да неко о њима прича иза леђа нешто. Сродио сам се са њима.

Углавном, то је то. Срећан вам јубилеј! :)

7 коментара:

  1. Брате милиии, шта се теби издешава за један дан мени се не догоди ни у недељи :Р Можда је то до престонице :Р

    Честитам ти јубиларни пост :) И да догураш барем до 1ооо :) А онда ћемо да видимо.

    Фејсбук ти је дао педалу?! Тј. ти њему... Баш ме чуди да постоји таква опција за комплетно брисање... Мислио сам да је њима циљ да на све могуће начине покушају да те задрже. Лепо од њих :)

    ОдговориИзбриши
  2. Да не би мој коментар био погрешно протумачен, кад сам написао "лепо од њих" нисам мислио да је лепо што су тебе избрисали, већ то што уопште дају такву могућност.

    Срећан јубилеј, још једаред :)

    ОдговориИзбриши
  3. Хвала Стефане :) Па и није то толико пуно ствари за један дан. Само један колоквијум и брисање налога са фб-а. Узгред, мислим да ниси схватио - они ти пошаљу податке са сервера, али ти подаци и даље остану тамо. Дакле, све што сам брисао - брисао сам ручно једно по једно, негде од суботе па до јуче. И не, не дају ти да обришеш све. Видиш да им мејл и шифра остају у архиви, за случај да пожелиш да се вратиш. Надам се да ће макар после 60 дана или тако нешто и тај податак да испари сам од себе, али не знам колико смем да верујем у то.

    И нису ме избрисали, био бих задовољан да јесу. Морао сам сам да се бришем xD
    Хвала, још једном :)

    ОдговориИзбриши
  4. Pohvala za naslov :)Ali ne bi ti uspelo da pišeš na latinici, samo da znaš :P Srdačna dobrodošlica u svet onostranih, ljudi bez lica.

    ОдговориИзбриши
  5. Знам, али пишем на ћирилици :Р
    Хвала, боље вас нашао. Ја ионако нисам одавде, само обилазим свет. :)

    ОдговориИзбриши
  6. Čestitamo!!!
    Skoro je neverovatno, ali ti si šesti za kojeg sam danas čula da je izvršio FB samoubistvo!

    ОдговориИзбриши
  7. Хвала. И мени звучи невероватно, али и логично. И драго ми је због тога, на неки начин :)

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive