15. новембар 2010.

Ортак из худа (Бидугсмобанароман)

Шта? Лаза? Знам Лазу. Како не знам бре, то нам је ортак ту из зграде. Стално висимо доле. Задњи пут сам ушао у његов стан док смо још били клиње, кад смо мало порасли она његова швеца почела нешто да се дури на нас и једном нас дочекала и с врата почела да нас бије неким тигањем и решили смо да више не идемо код њега. Једном сам се тако испсовао с њом да више не могу очима да је видим. Али Лазу обожавам. Тако, јбг, не идемо код њега, кад правимо неку журку имамо празан стан код Колета, иначе стално блејимо ту испред зграде.

Јесте. Добар дечко, много добар. Чак је можда и предобар за мој укус. Повучен је, ретко прича, али кад каже нешто, увек то нешто има смисла. Има и смисла за хумор, само се ретко смеје. Кад се насмеје, то му дође неки хистерични смех, знаш, насмеје се он, насмејемо се и ми и онда се сви тако смејемо а не знамо зашто. Лудило с њим, кажем ти.

Шта? Ма блеја, седнемо на клупицу ту испред, пијемо пиво, зезамо се, слушамо музику. Не ове народњаке и ово како се зове већ, онај туц-туц, то је све труло. Шта слушамо? Панк, гранџ, метал и те неке варијације на тему... Пази, прошле године баш смо требали и бенд да направимо, него то све пропало. Једино Шоми зна да удара у оне бубњеве као манијак, ми немамо појма ништа, па се распало. Мене мрзело да вежбам, ево искрено, а требало је да свирам бас. Јесте, кажеш ти, бас је прост, само вртиш једно те исто, али није то баш тако. А и знаш кад те нешто мрзи. Писали смо и текстове, сви заједно. Лази се то допадало, имао је неке фазоне, кад напише текст - само зинемо док читамо. Јбт, дечко је ултраталентован. Само је много повучен, доспео би он далеко.

Журке? Идемо, у "Зони 51" обично су добре панк свирке. Није тај покрет нешто јак код нас, нема ни много бендова, али 3-4 квалитетна бенда одлично одрађују. Шири се мало тај дух код младих сада, и ми радимо на томе. А на журкама је зезање невиђено, излудујеш се, избесниш, истераш негативну енергију из себе и после опет можеш некако да живиш у овом систему. Лаза овако делује мирно, али има итекако набране негативне енергије у себи. Једном ме тако треснуо у шутки да сам пао и изгубио свест. После су ме сви заједно однели напоље. И ко ме је шамарао да се будим? Опет Лаза. Драо се на мене као да сам му највећи непријатељ, да се разбудим. Прави ортак.

Знаш, ми можда овако изгледамо чудно, али имамо ту своју бунтовничку причу, желимо да изнесемо наше виђење ове пропасти у којој живимо и како би то све могло да буде другачије. Зато смо и кренули с тим бендом, него знаш, као све нешто кренемо па станемо, мада сад имамо доброг материјала. У панку не мораш да знаш много да певаш, битна је порука, битан је смисао текста. Зато не можемо без Лазе, он ради праву ствар и одлично зна о чему прича, кад прича. Сале је ишао с њим у школу, каже да је писао такве саставе да је пар пута изазивао некакве инциденте у школи, то су била лудила нека с профама.

Много је добар друг. И уопште, наша групица, видите какав нам је профил, нити смо нешто богати, нити се издвајамо по образовању или нечему, али сви се држимо као један. Главу бих на гиљотину ставио за Лазу. Верујем да би и он за било кога од нас. Ма у какву фрку да неко од нас упадне, ту смо сви за једног, да се помогне, да се нађе излаз. Није као они буржуји да један завиди другоме и да један другоме окреће леђа кад му крене горе.

Идеш, а? Е јбг. Има ту догодовштина доста, него оно, наврати поново кад можеш да се испричамо. Видим да и тебе занима наш Лаза. Лаки је мајстор. Ако ово чита, поново га поздрављам, видимо се у "Зони" вечерас брате, правимо хаос!

10 коментара:

  1. Ti si baš cool ortak. Drago mi je da Laza nastavlja, tj. da svi nastavljate zajedničku buntovničku priču.

    Jelena

    P. S. Želim vam dobro zezanje večeras!

    ОдговориИзбриши
  2. A sine, hoćeš li da pomogneš Lazi da mi ubaci ugalj?

    Tetka Mira

    ОдговориИзбриши
  3. Miro, zašto ih ne biste namamili nečim što vole da jedu. Kao vrsnoj kuvarici i vama i njima će to biti zadovoljstvo.Kontam da je momcima mnogo toga na pameti, a da ugalj sigurno nije. ;)

    Jelena

    ОдговориИзбриши
  4. Јелена, хвала. Драго ми је да нас неко разуме. И сигурно ћемо се лепо провести, где је екипа ту је магија. Поздрав :)

    Тетка Миро, врло радо, зашто да не? Ми смо добри момци. Рећи ћу Лази, па ћемо он и ја заједно, а можда и сви остали. Што нас је више, то ће брже ићи, а и биће веселије. Пуно срце и Вама и нама!
    Поздрав, Тоша.

    ОдговориИзбриши
  5. Tošo, nisam primetila da ne govorimo jer se nismo ni viđali. Sad ste malo porasli pa ste zanimljiviji, ali kao klinci...
    Dođi slobodno kod nas, neću te tući tiganjem, možda upotrebim nešto manje opasno.

    Šalim se, šta se štrecaš!

    Veca

    ОдговориИзбриши
  6. Вецо, што би рек'о Мишо Ковач, остала си увек иста.

    Тоша

    ОдговориИзбриши
  7. Drago mi je da se tako lepo družite. Nadam se da ćete vi, draga deco, uspeti da izgurete tu buntovničku priču do kraja. Uz vas sam. Ja verujem u vas.

    Mima

    ОдговориИзбриши
  8. I tebe sam zapamtio! Ti si onaj mali tršavi što je pisao "punk is not death" po garažama u dvorištu dok te komšija Miki nije uhvatio sa sprejem u ruci. Mogao si da budeš grafiti-majstor (ili da te upropaste na nekoj akademiji) ali si "pao" prerano. Bad luck!

    ОдговориИзбриши
  9. Izgleda da si Lazinog ortaka pomešao sa nekim. Znam celu priču. A i ne verujem da bi napisao bilo šta drugo osim "Punk's not dead!"

    Pozdrav,
    Jelena

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive