25. новембар 2010.

Необична линија

Било је то оног дана када сам ишао на колоквијум из архитектуре, прошле недеље. Стојим ја у бусу, оном са сивим седиштима, и посматрам шта се дешава. Нека гужва испред Ушћа, као и обично. Гледам иза себе. Знам да сам видео петнаестицу. Свеједно сам се загледао у одраз семафора који показује линију. Био је то одраз одраза уствари, али свеједно. Посматрам слова како пролазе (слова нису статична него се смењују, а број је статичан са стране):

"78" - "Banun (Novi grad) - Banjica II"
"Zemun (Novi grad) - Banjica II"
"Zemunica II - Zemun (Novi grad)"
"Banjica II - Zemun (Novi grad)"

и наједном

"Zemun (Novi grad) - Zeleni venac"

Тада сам погледао, број са стране је поново постао 15.

Прво сам се истриповао за Банун. А када сам прочитао "Земуница 2", почео сам да се смејем. Не знам да ли је још ко приметио ову аномалију. У свој оној гужви, возач је изгледа узео да се игра са семафором. Да ли случајно, или намерно, линија 15 је одједном постала линија 78, онда променила 3 облика и на крају постала линија 15.

Јбт, имамо бусеве који возе чак и до земуница :)

4 коментара:

  1. Не знам да ли си обратила пажњу кад се ово догодило. Вуче се по телефону већ више од недељу дана :)

    А о томе какве сам кристале, магијске ритуале, децу, змије, струје и свакаква чуда сањао ноћас - другом приликом. Рано мора се на факс :(

    ОдговориИзбриши
  2. Da, sorry, danas definitvno nije moj dan :( Odo na faks i ja.

    ОдговориИзбриши
  3. Ипак сам написао после десетак минута онај текст :)
    Држи се, Џу, можеш ти то ;)

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive