12. новембар 2010.

Преобрт

Ако мислите да нема потребе да читате овај текст, немојте. Биће вам изузетно досадно.

Зевам. Много ми се спава. Небитно. Слушам музику. Тренутно Моцартову 40. симфонију. У међувремену сам се мало опуштао уз неку игру са Џангл. Добра је, али превише захтевна, нисам је прокљувио до краја самостално. Крећу ми сузе из очију. Небитно.

Изгубио сам тему. Мислим да сам превише уморан. Јутрос сам устао прехлађен. Можда имам и температуру, не осећам се баш најбоље. Време је за спавање.

Као што рекох...

4 коментара:

  1. Igrica me urnisala...i još je nisam završila. Snimila sam je kod onog što mlatara sa zastavicama, kontam da ima veze sa slikom na zidu, ali ne uspeva mi da otključam. Čak sam gledala spojler, ali no go. Mora da sam smotana.

    ОдговориИзбриши
  2. Спојлер за заставице: куцаш ону комбинацију која је на великој слици на зиду десно. Леви квадрати су стања леве заставице, а десни су стања десне заставице. Наместиш стање и укуцаш тачку. Значи само читаш одозго на доле шта треба да радиш ;)

    ОдговориИзбриши
  3. Ахаа.. Док нисам прочитао коментаре, мислио сам да се ти и Џангл знате :Р

    ОдговориИзбриши
  4. Па наравно да се знамо. И тебе знамо :Р

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive