08. новембар 2010.

Хани, ајм хоум!

Стигао сам у БГ. Мало сам гладан, слабо сам доручковао. Већ сат и по времена не могу да се одвојим од екрана, само упијам шта се издешавало док нисам био ту... Баш сам нолајфер, или сам дволајфер? Ево како је то изгледало...
Неколико ствари...

Синоћ сам стигао кући касно. Уствари и не, стигао сам кад је и требало да стигнем. Био је хаос на аутопуту. Неки удес, страшан. И гужва, кретали смо се преспоро. У бусу сам прво размишљао шта да радим. Било ми је ужасно досадно. И био је препун, морали смо да седимо онако како је писало на картама. То се на крају и није испоставило као нешто лоше, бар по мене, јер ко зна да ли бих чуо разговор иза себе. А водили су га један старији доктор медицине (не знам коју је област специјализирао, то нисам успео да разаберем) и једна млада студенткиња књижевности и српског језика. Распрели су причу: од места живљења (што ме је у почетку нервирало), преко књижевности, српског језика (како се ради на факултету, па какав је наш језик и све неке историјске појединости), какви су предавачи на нашим факултетима, где је доктор поменуо неке познате и признате колеге из "старе гарде", онда нешто о заштити здравља, који су лекови најбољи и како треба узимати витамине, па мало о својим породицама и све тако. Чудан сплет околности да је путовање трајало дуже, нажалост због несреће која се догодила.

Помислио сам на све. Нисам се качио на нет, било је касно. Овде је нет нестабилан, таман сам малопре успео да се повежем и опет је понестало. Видим, започела нова игра на Филоблогији. Очекујем поприлично развијену причу кад ово будем објављивао. Још неки су писали нешто, али нисам стигао да видим шта.

Само да знате да сам био ту, али сам физички био спречен. Физика ме зезнула. Таласи, ваљда.

9.15, субота, 6. новембар 2010.


Тада сам последњи пут успео да се вежем и, наравно, није потрајало довољно дуго да прочитам или напишем ишта.

У међувремену се издешавало доста тога (као и увек што се издешава кад кренем на пут). За почетак, остао сам без косе, зулуфа, јареће брадице... Остала је само линија - доња половина бркова, које сам са стране такође отфикарио. Дакле, променио се "имиџ" (слика, по српски речено). Није то због мене но због мојих. Запели, знате већ како то иде...

Нисам учио, а планирао сам. Очито ни сада не учим, то је зато што ме очекује дан на факсу (од 15). А кад се вратим, креће мучење тј. тест физичке и менталне издржљивости.

Стотинак чудних коинциденција, од онога што пише горе у тексту, преко шлепера који се сутрадан преврнуо и запалио у време које ми уопште није било важно за нешто, маказица за нокте (!) о којима сам хтео да пишем када сам их видео у среду код друга на столу (чак сам их и фотографисао јер сам спремао пост) - приметио сам их и размишљао какво су оне хладно оружје и све тако неке небулозе; елем, у суботу сам у новинама прочитао да је неки дечко прогутао исте такве маказице (случајност?). Одгледао сам сва три дела "Матрикса" (први пут у животу). Мој избор, а било је и време.

Путовање назад до БГ-а је трајало бесконачно дуго, да ли зато што сам био уморан (и сада сам) или зато што ми је било потребно бесконачно много времена - не знам. Успут сам добио неке нове идеје које ће највероватније бити реализоване чим прођу обавезе (дакле или у другој половини ове недеље или тек оне тамо недеље). Биће симпатично :)

За среду спремам нову анализу, тј. не спремам али имам идеју која ће песма бити "одрађена". О том потом (лањлз).

Ето, само да се зна - стигао сам назад и поново сам онлајн. Фалио ми је нет... Уствари ми је фалило испуњавање навике да читам и пишем од јутра до мрака.

Кад рекох "од јутра до мрака" - знате ли која је сличност између старе воденице, курве и РАФ-а? Сад већ сигурно знате ¦D

12 коментара:

  1. Uh, dobro je, kad sam videla najavu na twitteru pomislila sam da si napisao neku (nepotrebnu) analizu pesme Mileta Kitića. To bi me baš dotuklo :)

    ОдговориИзбриши
  2. А, не, не још :) Анализе су средом... Ако имаш предлог, реци. Од Милета за анализу није лоша "Краљица тротоара", баш је атипична судбинска песма.

    ОдговориИзбриши
  3. Trebalo je da da gledaš final destination, onda ti ništa ne bi bilo slučajno.
    Makazice na stolu? Baš čudno :) Oću reći, jebote, ko želi još da proguta makaze, bljak, ne verujem da bi to imalo ukusa. Nego, ta putovanja busom su posebni doživljaji, pogotovo kad putujem odavde dole. Šta je RAF?

    ОдговориИзбриши
  4. Вања, нема проблема, већ сам решио да вероватно хоћу, али не још =) Не знам да ли се шалим сада...

    Џу, мени ништа и није случајно, само покушавам то и да докажем већ дужи низ година :) Не знам како су му маказе доспеле у желуцу, свашта имаш... А РАФ је мој факс :)

    ОдговориИзбриши
  5. *желудац... не пратим шта пишем.

    ОдговориИзбриши
  6. Имам ја предлог за анализу а то је песма Весне Вукелић Венди "Уцена" (или "Уљез"). Врло је интересантна и тешка за анализу, па ко успе- свака му част! Заслужује да му се плати објављивање збирке интерпретација :) Е, сад... Можда је њен опус превише авангардан за тебе.

    "Стотинак чудних коинциденција, од онога што пише горе у тексту, преко шлепера који се сутрадан преврнуо"... Како је то мој професор економије Коста Јосифидис рекао: случајност је неоткривено правило.

    А шта је РАФ? :/

    ОдговориИзбриши
  7. Пардон, нисам добро читао коментаре... Тек сад видим да је и Џангл поставила питање шта је РАФ. :Р

    ОдговориИзбриши
  8. I ja sam htela da pitam šta je RAF. Zapravo, otkako sam pročitala prethodne komentare, i tvoj odgovor, razmišljam koji bi to fakultet mogao da bude... Pošto mi nije pošlo za rukom, verovatno u nedostatku mozga, gugl je učinio svoje. Opet. Računarski fakultet. Nikada se ne bih setila. Hvala guglu. :D
    Čekam analizu, to mi postaje jedna od omiljenih rubrika na blogovima. :)

    ОдговориИзбриши
  9. Почео сам да пишем синоћ, па сам прекинуо... Морам поново :)

    Стефане, и није да ми се Венди уклапа у анализе јер обрађујем углавном песме које су старије од мене (зато што је, "еј откад сам се родио...", почело да излази толико "ствари" - а под стварима подразумевам и "певаче" и "певачице" - из те хиперпродукције да сам решио да уопште не пратим већину новитета). Можда ипак, једног дана, као специјал... А ова мисао је прилично паметна :)

    Барбико, спрема се текст о маказицама, и још пар других (текстова, не маказица), тренутно сам у некој журби, али брзо ће изаћи (надам се). Стеј тјунд :)

    Амели, можда ниси провалила да сам у коментар "мој факс" уградио и линк до сајта факултета. Али разумем те, увек се обратиш пријатељу, као и ја кад нешто не знам :)

    Ах, сутра је дан за анализу. Данас је дан за дизајн и анализу алгоритама. Виш ми лак, требаће ми :)

    Претерано се смејем? Не замерите ми, неиспаван сам а од 6 сам поново на ногама због алгоритама. Ко нема у глави, мора да створи у глави... На време.

    ОдговориИзбриши
  10. Ahahaha, nisam provalila. Očigledno mi fali i više mozga nego što mislim. :D
    Srećno s algoritmima i analizom! :)

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive