20. октобар 2010.

Зрно по зрно - погача...

...динар по динар - хуманитарна помоћ.

Баш сам списатељ.

Него. Био ја малопре до максија, натерао се да одем по хлеб. Мени лично тај хлеб није баш сада ни био потребан, али ако дође сестра, биће. Ахм, где сам оно стао... Факин' цвркутало.

Да, отишао до максија по хлеб. Нисам по парче меса, не, само хлеб ми је требао. Вечерас није радила она моја касирка :)

Да се вратим на ствар. Мултитаскинг је ужас. Наишао на један "сава" (није вампир, него хлеб) и неколико оних "авала" (није планина, опет). И реко' хајде да узмем овај "авала", трајнији је а и квалитетнији. И он се тамо набавити може по цени од 49 динара.

Одем до касе, све по ЈУС-у (данас СРПС-у), лепо фино платим једном педесетицом јер немам ситно, а и да имам вероватно га већ не бих имао. Тек полако пакујем новчаник, чекам кусур од 1 (словима: једног) динара. Касирка спакује хлеб, спакује 50 динара у фиоку и затвори касу. Ја чекам, штампа се рачун, и она, када је уочила да још увек чекам, отвори фиоку и извади динар. "Извините". "Хвала", рекох. Окренуо сам се надесно и отишао до кутије на којој је нацртан црвени крст и убацио динар тамо.

Лепо време је било, мало хладњикаво, али свеж ваздух прија :) Тек, сконтао сам да су, после много времена остављања кусура њима (динара или 2), полакомљене касирке по аутоматизму почеле да задржавају кусур. Е па нећу. Мој динар је мој динар и имам право да га дам коме хоћу или да га задржим за себе. А сигурно је Црвеном крсту потребнији него Мишковићу, који свакога дана згрне ко зна колико пара преко кусура, а она кутија зврји скоро празна.

Ето, то сам имао да кажем. Ја имам лебац сада, а ЦК је добио један динар који је по аутоматизму могао да припадне ономе коме не припада.

8 коментара:

  1. Kako si znao da sam bila u Maxiju? Pih, glupo pitanje, pa nema drugih samoposluga. :P Jebote, koji si ti humanista, dinar po dinar po dinar... Uvek sam se pitala da li ti dinari odlaze gde navodno treba da odu?! I to mi je ostala misterija. Do sad sam kupila sve čestitke i časopise na ulici i nije im dovoljno. Kažu: "Pa, dobro to je bilo prošle nedelje..." Faćaraoši.

    ОдговориИзбриши
  2. Ni ja nešto neverujem da ta pomoć ode na pravu adresu,a li ipak, lepo od tebe.

    ОдговориИзбриши
  3. Зверко, нисам знао, чак нигде то нисам ни поменуо. :) И ја сам куповао честитке пар пута, после ми је постало превише нападно. Јбт, сваки дан пролазим поред њих, кад бих им сваки пут давао, мени не би остало ни за хлеб који сам купио малочас. Појма немам где те паре иду, али имам веру у људе... Да.

    Кајзеру, као што рекох, имам веру у људе. Лакше ми је да мислим како сам тај динар дао некоме ко нема него да га је узео онај ко је профитирао кад већина људи није имала ништа. Питам се само како ме је погледала касирка и људи који су били тамо... Али нисам се окренуо да им видим лица.

    Као што рекох, није ствар у томе што сам ја нешто дао, него у томе што они нон-стоп нешто узимају од свих.

    ОдговориИзбриши
  4. Tmc, slažem se, makar i da taj dinar nije otišao u prave ruke, nisi siguran. A da je otišao u krive ruke bio bi siguran, tako da... izaberi manje zlo. Ili veći procenat verovatnoće da radiš pravu stvar. :)

    ОдговориИзбриши
  5. Хит реченица: "а и да имам вероватно га већ не бих имао." :))))
    Ево, студирам већ две недеље, али ми још није пало на памет да купујем хлеб... Увек имам на уму како га нећу појести целог, па ми глупо да "бацам" паре (иако је он по правилу увек јефтинији од онога што узмем уместо њега).

    ОдговориИзбриши
  6. Џангл, још мало па је мој динар на нивоу статистичке грешке (?!)... Или можда бркам појмове?

    Стефане, дивим се твојој способности да уочиш оно што је мени најуочљивије у мојим текстовима :) Почни да купујеш нормалну храну, веруј ми да је исплативије ;)

    ОдговориИзбриши
  7. Imam osećaj kao da pričam-pišem pomoću cifri :D

    a- prave ruke -> nisi siguran -> manje zlo
    b- krive ruke -> siguran -> veće zlo

    U pravu si za Stefana, pogodi i kod mene kad izvuče u navodnike, ima taj sharpness :)

    ОдговориИзбриши
  8. Јебем ли га, морао сам само да поменем статистичку грешку, мада сам уствари хтео да се позовем на вероватноћу :)

    Није Стефан џаба будући журналиста ;)

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive