22. октобар 2010.

Шоне батица и његов хај-ај-кју ортак

Оно, стандардна прича, возим се басом, 84-ка, је ли, и упадају неки ликови тамо код поште. Да, бре, поште у Земуну. И оно, као, оговарају нешто, не знам ни ја. Неки су скроз у задњем делу, њих тројица стоје код средњих врата. Ови иза се деру нешто, зову Шонета, он виче, а сав народ између се чуди или шта већ... Знаш, оно.

И брате кажем ти, возимо се ми тако, и овај ортак 'ладно пита Шонета: "Брате, ако ћемо тако, а шта су Енглези?" Овај Шоне мртав 'ладан: "Па католици". Тек чујеш ортака: "Е није брате, они су протестанти". "Ма какви протестанти, католици су". "Ма протестанти кад ти кажем". "Али има и католика". "Па већинско становништво се гледа. Шта би онда били Срби по том твом, и православци и католици и муслимани и "... и почео тако нешто да набраја, ја стао гледам - ови ликови нису баш здрави. Ал' оно, контам, нешто су причали пре тога па 'ајде сад овај да испадне паметан у друштву старијих (деде и бабе који се скупа чуде некултури и неваспитању).

Тек чујеш ликове иза: "Е, а где је Шоми?" - "Он је изашао још малопре" - "А Шоми сиса једна није хтео с нама овамо, није се ни поздравио..." Фул.

И тек кад се склонила она риба што је стајала до мене, ови се увукли некако и раширили се и ту распрели причу о интелигенцији!

И брате, прича овај, овај ортак Шонетов, знаш, не знам му име... Прича му ту нешто и каже: "Је ли батице, а колики ти имаш IQ?" Овај стао, нема појма дечко, мада га ја процењујем на око 80 са 100. Тек чујеш ортака: "Батице, ја сам мерио, знаш оно што има преко нета, и испало ми је 124. (заинтересовао сам се) А то ти је оно, укуцаш IQ тест Србија (опало ми је интересовање), одрадиш то и пошаљу ти резултате. Само сам пук'о 30 динара за поруку, али шта има везе..." (тотално ми је све јасно)

И тако дечко натпросечно интелигентан, оно, прича са братом, разбацује неке изразе и све то... Живот га научио. Бар има нормалну фризуру...

А ја? Ја ти, матори, наставим до краја, изађем на задњој и ето, забележио сам ово да имам о чему да пишем кад затреба. Сад се сетите оног клинца што је запиткивао о црним рупама... Ако он нема 180 по овој скали Шонетовог ортака, онда да опсујем на крају...

5 коментара:

  1. A, čula sam ja za taj test... Mislim da ga samo takvi kao Šonetov ortak i rade. Mada, čudno je to što oni uopšte pričaju o inteligenciji, i to mi zvuči previše za tako neku sirovu, zemunsku masu.
    Doduše, možda je to samo moja predrasuda, ali opet bila sam zamalo pretučena zato što sam sedela na Gardošu i imala riđu kosu poslednji put kad sam bila u Zemunu. :P

    ОдговориИзбриши
  2. Ja ništa nisam shvatila. :) Možda treba da uradim taj QI test. :))

    ОдговориИзбриши
  3. Новосађани немају толико инспирацији, нити смисла за хумор. Барем знам за оне који путују 9-ком. :-D

    ОдговориИзбриши
  4. Џангл, видим, да. Има наде за мене, само да рокнем неку добру лову :D

    Кјур, било је о томе свуда, обично узимање пара. А Шонетов тај се трипује нешто, не знам шта му би, ваљда да се похвали :) Не знам што би те неко дирао због риђе косе, али овде се свашта дешава генерално, тако да ми није чудно.

    Зверко, није то за тебе, веруј ми ;) :P

    Хари, нема те одавно, велкм бек :) Новосађани су спори, док изговоре једну реч, Земунци кажу исту реч и још три пута кажу "брате", "значи" или нешто слично уз њу :D

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive