31. октобар 2010.

Тик-так

... сваких 55ms хардверски сат откуца; ми користимо int 1Ch да бисмо убацили своју рутину која ће се обављати са тим откуцајем ...

... пробудио ме неко у 7.28. звао ме друг. питао сам га касније зашто ме звао, да ли се нешто догодило. каже да се догодило нешто страшно - легао је на телефон, који је одабрао да позове мене ...

... померио сам сат на 6.28 и наставио да спавам ...

... требало је у 12 да одем до колеге. устао сам прекасно. дошао је он до мене и радили смо добра 4 сата ...

... ни сестра ни ја не знамо колико дуго пржити шницле. ипак смо спремили добар ручак. или је то била вечера ...

... сваког дана у неодређено време помислим на смрт ...

... у једном тренутку написао сам да је данашњи дан неуобичајен. исправио сам се - рекао сам да је исти као и сви, али да је ипак некако ново и другачије леп ...

... у следећем тренутку јавља ми се ортак који ме јутрос пробудио ...

... нашем другу је умро отац. сахрана у уторак у 12. јавиће ако треба нешто ...

... смрт-живот-судбина баш нема смисла за хумор :( ...

5 коментара:

  1. pa ne samo da nema smisla za humor nego nema nikakvog smisla!

    ОдговориИзбриши
  2. Не разумем га. Уствари га разумем. Сећам се момената када сам ја био такав, не тако давно. И сад, као да ме гризе савест због овога, иако немам ништа с тим. Чудне коинциденције... Да ли да читам Кјеркегора или да одгледам Матрикс? Оба се чине као логичан наставак мојих мисли.

    Извињавам се. Мало флипнем кад год неко умре.

    ОдговориИзбриши
  3. Nije moje da ti solim, ali mislim da je najbolje da legneš i da se naspavaš.

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive