29. октобар 2010.

Ај дон вона мис а тинг

Клише песма. Неки је обожавају. Одабрао сам је за наслов јер је то оно што хоћу да кажем. Оно, нестанем на 18 сати и као да сам пропустио све. Толико тога се наједном појави. У овом новом свету не можеш да будеш одсутан ни два минута а да се нешто битно не промени.

Нећу више... Досадан сам, ни о чему другом не причам.

Вечерас сам се кул издефинисао. Рекао сам да само волим гомилу необичних ствари, од којих је свака необична неком другом. Да ли сам ја сплет околности? Можда сам то већ питао једном...

Превише тога сам упио данас. Данас сам и сат времена провео пишући по папиру, хемијском оловком. Папир је био у квадратићима и слова су била ситна, тако да су редови квадратића били редови за писање. И тако сам испунио страницу формата а4. Уместо тога сам могао да радим нешто друго. Једноставно некад морам да испразним бафер, као на пример сада. Ово је писање непотребно, али заиста. Тј. читање овога је непотребно, ја пишем јер ми је потребно.

Сећам се шта сам вам све дужан. Пар страница мог дневника. Појавиће се то овде, само да смогнем времена. Уморан сам, сузе ми очи. Време је за спавање.

9 коментара:

  1. Daj bre, nemoj da nas zajebavaš sa 'vako značajnim naslovima, pa posle ništa da nam ne kažeš. :)) Mislila sam, sad kad je ToMCaa opalio po ljubavnom i ostalim životima, a ono... ;P

    ОдговориИзбриши
  2. Ne, dobro je, pravilno kapiraš stvari: dosadno ti nešto, čačka ti se svašta, kud ćeš šta ćeš-najbolje otići na sopstveni blog, i tu nešto škrabnuti. Čemu drugo isti i služi? ;)

    A mogao si i da izazoveš ulične nerede, tuču u kafani, da organizuješ neku serenadu, ili šta već. To bi sve bilo nerazumno trošenje vremena, energije i resursa. Ovako si postigao isti efekat, a ništa te nije koštalo :)

    ОдговориИзбриши
  3. Зверко, ако је ово значајан наслов, ја сам слонче :) Приче о љубавним и осталим животима имају мало другачије наслове...

    Милко, наравно да је у томе ствар. За уличне нереде, тучу у кафани, серенаду - морао бих до града, а право ми се спавало тако да сам заспао чим сам довршио пост. Јесам smartass, зар не? ¦D

    ОдговориИзбриши
  4. Ništa ne bih propustio i da ovo nisam pročitao. Ajde ToMCaa, misim, daj mu ga malo, ovo ono, akcija...hehe. Ovaj, da.:)

    ОдговориИзбриши
  5. Makar si ispisao stranicu a4 formata, ja sam svoju popunila tako što sam crtala zvezdice, danas makar tako. jbg, smor!

    ОдговориИзбриши
  6. Господару, као што рекох, читање овога је непотребно :) Биће, биће, само док се освестим мало.

    Ивана, не дозволи себи да се смориш, ради нешто... Чак ни цртање звездица не мора да буде смарање :)

    ОдговориИзбриши
  7. Iznin'te kolega, malo sam neupućena u ljubavne i ostale naslove, nemojte mi zameriti. ;)

    ОдговориИзбриши
  8. Не замерам, колегинице, нема потребе за тим. Нико од нас не зна баш све, чак ни ја себе не препознајем увек ;)

    ОдговориИзбриши
  9. Само ти пиши, има ко да чита. А, поред тога, могао би да кажеш коју си то хемијску купио па је толико дуго користиш. То вероватно није нека од 10 динара :)

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive