29. октобар 2010.

Недостатак живота или нечега у њему

Весело, са веселог на весело па опет на весело и тако тече импровизована журка док не дође смирај, они моменти када нам се приспава јер смо се сморили од музике... Некако баш пред тај смирај упадне Балашевић са неким песмама, оним које подсећају на зиму, оним у којима се у позадини чује цимбал, тако магично. Елем, после тих неколико бржих варијанти ја некако случајно пребацим на нешто спорије, и онда све спорије и спорије. Уз музику покушавам да читам, али проваљујем да немам шта да читам јер сам све већ данас преконтролисао х пута и нема ничега. Овај петак као да и није баш створен за мноштво креација. Или је можда јучерашњи четвртак прогутао све.

И онда кренем да слушам песме. А Балашевић ко зна на шта подсећа. Свака песма за себе. Али некако слушам ово и не проваљујем на шта ме подсећа. Само осетим неку празниницу, неки зачетак црне рупе у стомаку. Нисам гладан, није то, оно друго је. Ништа одређено, само нешто недостаје.

И тако то уме да притисне с времена на време, али идем дубље и дубље. Кроз ту црну рупу прођем тотално и можда већ сутра кад устанем из кревета као да ништа није било. Али ако не прођем до краја - празнина се шири и постаје све теже да се дише. Дубоки уздаси, задржавање издисаја... Јбт, човек баш уме да избедачи.

Нисам се убедачио бре. Немој да ми причаш о томе. Само кажем да нешто недостаје. И ... ал данас више не бих треб'о псовати. Просто не знам где је. Спалити сено да би се пронашла игла? Неће бити. Нема сена. Нема игле. Само празно. NULL pointer.

И тако даље, и тако даље... Мора да се пропадне кроз ову рупу у потпуности, сутра је нови дан. У новом дану ми не треба то.

10 коментара:

  1. 'Ajde bre nemoj tu da širiš crnilo i bedak. Nego, da ti ja preporučim nešto. Da odeš ti lepo kod naše drugarice Džiadžojke i da se sit ismeješ. Dogovoreno?

    ОдговориИзбриши
  2. Samo prespavaj preko bedačenja i kao rukom odnešeno! :) Što se tiče čitanja, neka knjiga, nešto? Ne, a?
    Prva sam prokomentarisala, ne mogu da verujem!

    ОдговориИзбриши
  3. E nisam, ali kad sam otvorila stranicu nije bilo komentara! :D
    A bilo mi je čudno!

    ОдговориИзбриши
  4. Ma nisi, Ivana, ja sam. :)) Al' da ne cepidlačimo, nego da se smejemo malo. :)

    ОдговориИзбриши
  5. Што би Шеки рекао (у Народној скупштини пре једно десетак година), само се ви смејте :D

    Хвала, Звери, што бринеш. Отишао ја до Џиаџојке синоћ, баш сам са Џангл нешто чаврљао и она ме упутила и читао сам и читао и читао и читао... И смејао се, наравно... Не знам докле сам стигао тачно. Мислим да сам сада сабскрајбер, ако нисам - средићу то :)

    Ивана, да, недостаје сна, ноћас сам касно легао а рано устао и префорсирао свој физички систем, који није створен да издржава оволике интензивне мождане напоре (ОМБ како лупам). Али стварно, спава ми се :) Књигу бих узео и не бих је испуштао из руке, али никако да је узмем о_О

    Баш је кул кад се људи утркују ко ће први да прокоментарише твој пост. Утиче на сујету (сујета је негативна, али је људима који се нечиме баве у животу скоро суђена). Нисам сујетан, можда мааало... Али је кул :)

    ОдговориИзбриши
  6. Prijatelju, ne se ljutiš, ali nisi se subscribe-ovao. Mislim, pogledala sam, da mi ne zameriš. :) Nemoj sad da se praviš da se ne pržiš kad vidiš da se žene otimaju koja će prva da ostavi komentar kod tebe. :))

    ОдговориИзбриши
  7. Исправљена грешка. Био сам сабскрајбован преко ридера, сад сам се убацио и у Google friend connect, ето баш :P

    Не правим се, баш напротив, уживам у томе =)

    ОдговориИзбриши
  8. E, pa fino. Sad udri sa komentarima. :) Pa lepo je da ti prija, baš mi je drago zbog toga. :)

    ОдговориИзбриши
  9. Збуњ xD Не знам шта бих ти рекао више.

    ОдговориИзбриши
  10. Za noćaske je više nego dosta. Odjavljujem se. Pa-pa. :)

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive