27. октобар 2010.

Спасилац

Рекох јутрос на твитеру да ми је један возач из ГСП-а спасао живот. Можда непланирано. Нисам му се чак ни извинио, а ни захвалио, мада сам имао намеру. Чак сам мислио и да му дам за кафу. На РАФ-у је кафа 20 динара, сасвим квалитетна, данас сам је пио (иако уобичајено не пијем кафу, колега је погрешно наручио).

Колико дигресије и како се лако расплинем. Поента је да сам све одрадио на време (устајање, туширање, доручак итд.) и све би испало савршено да ме стомак наједном није изненадио тако што је наредио пражњење по хитном поступку. Елем, после 10-ак минута сам изашао, пожурио и стигао на раскрсницу док је бус још био на станици. И пожурио сам ка њему, онако, средином пута. Возач је затворио врата, кренуо и провалио да је нека будала испред и да маше. Зауставио је таман на време, док сам се ја склонио, да не завршим под точковима. Он ме је погледао у стилу "Јбг, што ниси дошао на време?", ја сам урадио потез "ширење руку" ("Јбг, нисам стигао") и он је отворио задња врата, још увек у брзини. Улетео сам на себи својствен начин (осим што умем да искачем из буса, умем и да ускачем) =)

И тако ми је лик спасао живот, бар сам то тако интерпретирао. Нисам ни закаснио на факс, а закаснио бих да сам чекао следећи. Мрзим кашњење...

Све време сам размишљао како ћу се одужити наочитом мушкарцу средњих година, црне повлачеће косе, фином и углађеном... Онда сам се сетио како ове моје читатељке замишљају возача као Бату Животињу, громаду са ручердама и стомачином који 17 пута заредом каже "Караћу те" у разним варијантама =) И пропаде ми план да му на поклон увалим жену xD

Та ништа онда, кад се мало подгоји и набаци рамена, можда му се посрећи (или не?) :)

10 коментара:

  1. Ajvar je to! A rekao si da ćeš mi poslati teglicu :)
    Vidiš, a mene baš vozač podseća na Batu Životnju, iz onog filma: "ljubavni život Budimira Trajkovića" Pa njegova tetka, da. I Bata i svatovi. Hm :D Divan neki čovek!

    ОдговориИзбриши
  2. Какав сад ајвар? А рекао сам да бих ти послао, но нису измислили електронски транспорт :)
    Јој, не сећам се Батине улоге из тог филма, стварно. Слабо сам пратио, изгледа :(
    Диван, кажем и ја :D

    ОдговориИзбриши
  3. Ma, zamisli samo da si ga pitao kako da mu se odužiš i da je čovek gay. Ne da bi iskočio iz busa, nego u brišućem letu. :) Ipak, sledeći put nemoj da glumiš Superman-a, vozila su u lošem stanju, možda ne rade svima kočnice. :)

    ОдговориИзбриши
  4. Ма не бих, што... Где би он мене, мени је чак и фризура асиметрична :) Добро, морао сам мало да искарикирам, побегао сам на време, не брини ;)

    ОдговориИзбриши
  5. Bata Životinja je vozio tramvaj u filmu Bure baruta...ali to nema nikakve veze sa tvojim tekstom, nego vidim pominjete Batu i gradski prevoz...
    "Онда сам се сетио како ове моје читатељке замишљају возача као Бату Животињу, громаду са ручердама и стомачином који 17 пута заредом каже "Караћу те" у разним варијантама =)"
    A peškir oko vrata? :)

    ОдговориИзбриши
  6. О јеа :) Узгред, Бата заиста вози у ГСП и у Љубавном животу Будимира трајковића, бар тако пише на IMDB (коме није да верујем више него Џеј-Кју, али је ипак енциклопедија филмова 8D).

    Пешкир, да, могуће је да је и овај лик имао пешкир, само што су сад лепо униформисани па вероватно нисам приметио =) Пешкир је незаобилазан алат свих мајстора, па и возача.

    ОдговориИзбриши
  7. Aух... Осташе ми дилеме:

    1. Шта је "повлачећа коса"? :D
    2. Да ли је стомачина у мушком роду ("са стомачином који...")

    Супер описан говор тела, фазон "ширење руку"... Тачно се може замислити :) Ни ја не пијем кафу, ретки смо примерци ;)

    ОдговориИзбриши
  8. 1. Оно што Енглези зову receding hair ;)
    2. Изгледа да сам заборавио зарез :,( Леп начин да ми то саопштиш :0)

    Ето, ја и даље не пијем кафу; и чај је на РАФ-у 20 :)

    ОдговориИзбриши
  9. Аух, за први израз нисам чуо на енглеском.

    А у случају друге забуне, морам признати да нисам мислио на зарез, већ сам мислио да си промашио род. "громаду са ручердама и стомачином који 17 пута заредом каже "Караћу те" " Мислио сам да желиш да кажеш како та стомачина 17 пута заредом поручује "Караћу те"... Хахахахах... Свашта и од мене... Говор из трбуха... :Р

    ОдговориИзбриши
  10. Не бих ни ја чуо, него сам имао пред крај прошлог семестра "описивање људи", то је једна од ретких карактеристика коју сам запамтио :)

    А што се стомачине тиче, не знам колико је Бата Животиња трбухозборац, али није лоша идеја :)

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive