25. октобар 2010.

Рукописи

(још један десетоминутни пред одлазак на факс)

Јутрос сам, после поприлично много времена, писао хемијском оловком по жућкастом папиру свеске коју сам прошле године користио за енглески језик. Јесте да сам тамо више писао све друго осим енглеског језика, али свеједно, та свеска ми служи као својеврсни, погађате, дневник.

Тамо сам писао када нисам имао приступ рачунару, за време паузе на факсу када су сви били одсутни (или сам ја био одсутан?). Тамо су настали неки постови одавде (нпр. онај блуз неки, сећате се ако сте овде довољно дуго, то је онај у коме је свака трећа реч била "плаво").

И јутрос сам био срећан. Нисам могао да приступим нету и својој поприлично уобичајеној рутини испијања чаја од нане уз нове текстове и коментаре, али сам пио чај и писао у свесци. Зар то није дивно?

Тако, то је нешто ново. Написао сам тамо да ће се можда који део тог текста појавити овде. Тренутно немам времена за то, али мислим да ће осванути овде у току ове недеље.

Друго ново? Ништа, осећам се боље. И да, сестра с којом живим је дипломирала са десетком :)

Осим тога ништа ново... Непрестано ми је у глави песма "Необичан дан". Свиђа ми се. Наводи ме да мислим како је сваки дан нови и како се ништа не понавља, иако је то парадоксално. Настављам да испуњавам живот на неки нови начин, иако је све што радим једно те исто. Неке ствари се не могу променити тако лако. Ето, и ово већ понављам.

А да, јео сам јутрос као животиња, неко суво месо и ајвар. Сад се сећам због чега нисам само биљојед. Стварно ми се ослободио неки инстинкт, осетио сам се као лав који растрже свој плен. Или јеси, или ниси ¦)

То је то, истиче ми време. Одох на факс, читаћемо се још, сада сам ултра-мега-гига-расположен xD

19 коментара:

  1. Menja se samo percepcija iako svaki dan ima recimo svoj ritam i nekad se baš čini isti.
    "Наводи ме да мислим како је сваки дан нови и како се ништа не понавља, иако је то парадоксално." Ai paradoksi su sastavni deo života i valja nam prihvatiti ih, to jest njihovo postojanje. Šveci čestitaj u moje ime!

    ОдговориИзбриши
  2. Veselo, veselo od sabajle, to mi se sviđa. :) Čestitam tvojoj sestri na uspešno završenom fakultetu. Ka' će nas časti? :))

    ОдговориИзбриши
  3. Dan kada se diplomira sa desetkom je svakako neobičan dan. Hoću reći, ne diplomira se svakog dana. Toliko od mene za ovo uključenje.

    ОдговориИзбриши
  4. И ја сам био ултра расположен док опет није почела да пада глупа КИША! Одакле толика вода на небу, људи моји?! Свака част за сестру и за твоје расположење! Видео сам на Фејсу да си написао да су ти мењали "савршени распоред предавања", али се надам да ни овај нови није тако страшан :)

    ОдговориИзбриши
  5. O, je l' reč o pesmi Haustora? :)
    Čestitam sestri na završetku fakulteta i nadam se tom postu preuzetom iz požutele sveske. :)

    ОдговориИзбриши
  6. Џу, сека ти се захваљује. Перцепција је чудо :)

    Реткости, хвала, мош навратиш за викенд, ту смо :)

    Лорде, тако је, свакако... Дипломирасмо сви заједно ¦)

    Стефане, киша је кул :) Хвала лепо... За распоред, навикнуто, али је и даље фејл.

    Кјур, о, јесте :) Хвала! И ја се надам том посту, само не знам кад ће...

    ОдговориИзбриши
  7. Razbij rutinu. Nabavi dvogled, otidji do zgodne komšinice, i reci joj "ok, imamo dvije opcije. Prva je da te gledam preko ove spravice poput manijaka, a druga je da odeš sa mnom na kaficu, jer ja sam fin dečko".

    Pa nam onda napiši kako je stvar prošla ;)

    ОдговориИзбриши
  8. Одлична идеја... Још кад бих имао згодну комшиницу...

    Мада могу наћи било коју и отићи тако код ње, откуд она зна да ли сам ја одатле? :D

    ОдговориИзбриши
  9. @ToMCee, vidim Milko je rešio da od tebe napravi jebača-presretača. Ako je tehnika isprobana, onda valjda mož' da nam i kaže kako je prošao. :D

    Isto to možeš da radiš i u Knez Mihailovoj ulici, bez dvogleda. U proseku svaka 15-ta će bar da pristane sa tobom da popije kafu, a ostalo zavisi od tvog umeća. :))

    ОдговориИзбриши
  10. Могао бих да истражим то, да видим колико ти је статистика прецизна... Питам се само како ће одреаговати осталих 14/15 :)

    Милко не говори о томе, то му је испод части. Јбт, ко се још бави пресретањем =)

    ОдговориИзбриши
  11. Nije bitno, bitno je da če svaka 15-ta odreagovati. :) Milko je stipsa, neće da podeli iskustva sa tobom (dobro de, moram malo da spletkaraim, ipak sam ja žensko). :))

    ОдговориИзбриши
  12. А ако уместо до 15-е дођем до суда због сексуалног узнемиравања? :)

    Милко је мене лепо саветовао - мани се жена, цепај пиво и уживај у животу... А ја тражим ђавола изгледа =)

    ОдговориИзбриши
  13. Ne brini, čak i da ti je dobra percepcija, to u ovoj zemlji ne funkcioniše. :) Jeste samo ti slušaj Milka, pij pivo, gledaj u komp i ne traži đavola, jer možda ga i nađeš. :))

    ОдговориИзбриши
  14. Изоговарасмо човека правог и недужног... Баш смо ко неке жене... Волим сарказам, шта год то било =)

    ОдговориИзбриши
  15. Ma, šta fali, neće Milko da nam zameri, a i ako zameri šta se tu može. :) I ja, i ja, i ironiju. :)

    ОдговориИзбриши
  16. Aham, ovde ste čavrljali :)

    Zverko, procenat je veći, ukoliko se služiš mojim načinom. Naravno, u konverzaciji moraš da se služiš nekim nevinim osmejskom-čisto da umjesto šamara dobiješ neki pozitivni impuls sa druge strane.

    Par šalica (to naučiš unaprijed, žene nisu posebno pametne, samo trebaš svakoj da ponavljaš da je posebna, tipa "zar misliš da bih nabavio dvogled zbog tamo neke"), i to je to. Od petnaest, minimalno imaš osam kafica.

    Onih sedam jesu frigidne kučke, i ne treba da se zamajavaš njima ;)

    ОдговориИзбриши
  17. Па дабоме :)

    Империја узвраћа ударац ¦D

    Поштујем, све је тачно.

    ОдговориИзбриши
  18. @Milko, ja sam zadivljena ovim što si napisao i kako si posavetovao čo'eka. Pa ti si bre mega-zavodnik; tvoj procenat se izdig'o na preko 50%. Poštujem i podržavam i moralno i principijelno. :) Da li to znači da sam frigidna kučka? :))

    ОдговориИзбриши
  19. Zverkice, pa ti si mi posebno bliska srcu, šta se sad izmotavaš ;)

    Znaš i sam koliko sam stidljiv u tvojoj blizini..čovječe, shvati me, nije mi lako da te pozovem na kafu ;))

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive