23. октобар 2010.

Без наслова

Не знам о чему ћу писати. Не знам ни колико дуго. Знам само да ћу писати на брзину. Да.

Ево, вратио сам се из града. Рано сам устао, рано сам кренуо, обишао центар, чисто да видим ситуацију, рано сам стигао и у Војводе Степе, где се обично налазимо. Друг је другу пружио руку. И то онај друг који је требало да се извини. И онда је све било као да ништа није било. Хвала Богу на томе. Само сам се насмејао.

Мирисало је на свеже. Врућинштина, сунце упекло, а знате, сунце је на југу у подне. И тако је северна трибина све време била обасјана сунцем, које је, ето баш данас, нашло за сходно да нас испече тамо.

Били смо мртви. Лажем. Могло је то много боље, него је људе мрзело да певају. По ко зна који пут пун север није дао све од себе, јер је већина поново посматрала шта се дешава на терену. Бар да су имали шта да виде...

И тако, оно, изгубисмо на домаћем терену, поново. А гробари имају комплексе. Да.

Онда смо пили сокове. Јели смо пљескавице. Стајали смо тамо, иако су нас ноге убијале. Чекали смо да мало прође гужва. Гробари су проведени у најбољем реду. Никаквог инцидента није било ни на њиховој, ни на нашој страни. Алал вера, навијачи.

А ми? По мени смо поражени дупло. Тужно је било слушати нас. Мене је било срамота. Не зато што мој тим губи, него зато што моја трибина губи. А губи због оних који посматрају и каткад опсују нешто. Јбг.

Једва сам се довукао до куће. Врата су остављена откључана, нисам понео кључ а остатак (тетка, брат и сестра) одоше до Зрењанина. Сад сам сам и идем да се средим мало. Не знам шта ћу после, мрзим кад се напуни кућа. Онда нисам свој на своме.

Џаба теби Звездо овакви "навијачи" који дођу једном у сто година и брукају трибину. Јесте да нас је сунце испекло, и све по списку ономе ко је ставио да се дерби игра у 1 поподне, али ипак... "По зими, киши, СУНЦУ, снегу или кошави..."

Остао сам без гласа, одох да се лечим.

Недостајете ми. Страшно ми недостајете. Постали сте ми нешто као породица.

Е да, јавио сам се својима. И јави се баба (гробарка) и каже: "Лепо време, лепа утакмица (да, баш лепа, рекох), шта има ново код тебе?" Рекох: "Ништа, баба", а изнад нас у том тренутку пролеће хеликоптер, друг га имитира као да је митраљез и сви почињу да се смеју... Рекао сам јој да ћу јој се јавити касније. Улице су биле као да је ратно стање. И још горе од тога...

Волем вас све. Много. Опет улазим у ону фазу кад све волим :) :) :*

(да те не бих лем'о, немој бити емо xD)

11 коментара:

  1. Odavno nisam čula da neko kaže da navija za Zvezdu. To samo onako, uzgred, ja ne navijam ni za koga. Ali da li je ovo stvarno dovoljno da ti uništi dan?

    ОдговориИзбриши
  2. Валентина :) "Ми за Звезду живимо"... Не знам да ли ме ломи само то што се осећам поражено, или ме ломи то што сам поражен а узгред сам мртав, а нисам морао да будем јер бисмо исто били поражени. Ипак ми је довољно да сам дао све од себе, као што то увек и радим. Тренутно ме више мори то што ћу бити без нета данас-сутра, а није морало тако да буде :( Да, и мори ме што никако да почнем да учим онако озбиљно, него све нешто као читам, а на крају опет ништа не знам.
    Реци ми да сам будала :D

    Џангл, рајт.

    ОдговориИзбриши
  3. Glupo s moje strane, znam kako je kad ti zafali samo okidač, bilo kakav, za skenj. Ne brini zbog neta, dobro dođe izolacija ponekad, samo čitaj nešto dobro.

    ОдговориИзбриши
  4. Мислим да ће ми добро доћи прање судова кад попијем чај :)

    ОдговориИзбриши
  5. Predlažem ti veliko spremanje kuće. Ako te to ne "izleči", ne znam šta će. :) Možda jedno pivo? Al' da ne bude pre'ladno, jer si isforsirao glasne ži(v)ce. Vidim da si prešao na sokove i zabrinula sam se. :)
    Inače, čini mi se da je danas bila "mirna" okupacija na stadionu, sve uredno sprovedeno. Osećam mučninu i gađenje sproću "obreda" svih tih vrsta, no da ne širimo te nevesele teme.

    ОдговориИзбриши
  6. Хвала лепо, али то ћу кад не види нико, или евентуално у садејству са сестром. Кад тетка и брат оду, остане лом за њима :D

    Пиво... Сад пијем камилицу, а по Закону о безбедности на спортским приредбама (или како ли се већ зове) нисмо смели да купимо пиво. А о обредима... 'Ајде нећемо, знам отприлике шта хоћеш да кажеш. Можда и не знам, али пошто већ ниси рекла :)

    ОдговориИзбриши
  7. Стих на крају- убитачан! И ја понекад осећам ову блогосферу као породицу, с тим што ми се у последње време чини да се постови пребрзо објављују и да немам толико добар темпо да све могу да прочитам и искоментаришем... Гледао сам утакмицу и било је мање-више досадно. А и готово безначајно... Кад видим све ове будале које се жешће пале на Фејсбуку, дође ми се побегнем у Сомалију... Леп дан :)

    ОдговориИзбриши
  8. Леп дан, заиста, ко је нама крив што је прогноза била да нам требају и зимске јакне... :(

    Што се брзине постова тиче, изгледа као турбо фолк, зар не? Све на брзину, готово серијски... Само што неки то раде много квалитетније. Ја лично не.

    Дерби никако није био безначајан. Сада су ЦЗВ и ПАР на истом месту по броју бодова у ЈСЛ. Јбг.

    ОдговориИзбриши
  9. Mnogo sam očekivao iako nisam bio na stadionu...Ne mislim na igru, možda i ne možemo bolje u ovom trenutku, ali neku koreografiju,malo bolje navijanje, ali šta je tu je. Kao da nikome nije odgovarao termin? Možda nikome nije bilo do navijanja? Skroz čudna i neobična atmosfera, loš fudbal...

    ОдговориИзбриши
  10. Први коментар, Господару, ако се не варам? Добро нам /мени и мојим овчицама/ дошао!

    Мислим да кореографију нису могли (или имали кад) да одраде зато што је Маракана била потпуно затворена од завршетка продаје карата до отварања капија пред почетак утакмице. Претпостављам да је о томе реч, зато су добацивани балони, који су трајали кратко и попуцали већ после двапут отпеваних "Пуних трибина". О ужасном певању не бих поново, неким људима једноставно не може да се докаже.

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive