22. октобар 2010.

Да видимо

Колико сам брз и шта све могу да смислим и откуцам за 10 (словима: десет) минута. Ако овај пост остане недовршен, жао ми је, то је зато што сам спор.

Устао сам у 7, очито. Данас је петак. Сутра је дерби на који сам решио да идем. Онда сам другу купио карту. А тек после тога сам јавио фамилији да идем на дерби. Али они су били у стилу: "Е, баш смо разговарали, гледали смо и слушали о мерама обезбеђења, а и навијачи причају да неће бити нереда, па смо мислили да ти кажемо да нам је криво што ти испрва нисмо дали да идеш и да слободно можеш"... Ммм, да.

Јуче сам био на факсу. Јуче сам био и до Маракане. Тамо сам и решио да ћу ићи на дерби. Седели смо у Ред-кафеу. Постоје индиције да ми се другови који су се летос посвађали онако помире. То је једна од мојих животних мисија. Мислим, ако се не уједине око Звезде, онда јбг. А ујединиће се бар на кратко, идемо сви заједно :)

Данас треба да се видим са другарицом. После сто милиона година. Тачније, чини ми се да се нисмо видели од априла ове године. А тад смо се видели први пут... Океј, нећу да слушам ваше коментаре.

Пишем даље. Јуче сам имао презентацију из енглеског. Спремао сам је преко 12 сати ефективно, и на крају сам смандрљао нешто, јер обично највише урадимо када нам понестане времена. Онда сам отишао тамо, и одрадио је на тотално другачији начин него што сам спремио. Нисам поменуо неке битне детаље, али сам поменуо неке друге које нисам планирао да кажем. А шта рећи, кад је у питању Шопен, о коме има онолики текст на Википедији, па из тога издвојити нешто за 5 минута приче да би се после могла слушати музика. Јер, музика је оно по чему га препознајемо. И Жорж Санд, која је носила мушке панталоне и била пријатељ Коко Шанел. Ето користи од куцања туђих дипломских радова (ово је био дипломски моје сестре, која брани рад у понедељак).

7.56. Нисам тако лош. Требало би да поједем нешто пре него што кренем. Уствари то би било и боље него што сам сад узео да куцам ово. Свеједно...

Поново сам почео да љуштим пиво. Добро, не баш да љуштим, али схватате већ. Данас је хладно јутро и није баш време за пиво. Лажем, за пиво је увек време.

Треба пожурити, понестаје ми времена.

Размишљам о скретању пажње на себе. О томе сам хтео да пишем, али не за ових десет минута јер бих десет минута само размишљао о тој теми. Абстракт: требало би да рекнем нешто о скретању пажње на себе тиме што се убациш у нечији тим и онда форсираш тај тим и толико се често појављујеш испред тог тима да је људима прва асоцијација на тај тим управо твој лик. Онда можеш да одеш било где, људи ће знати ко си... "Е, то је онај што је био саветник министра тог и тог у влади тој и тој"... И тако нешто слично.

На крају сви знају Динкића, он је прва асоцијација на државни новац.

Толико. 7.59. Одјављујем се до даљњег.

11 коментара:

  1. Ma zvezda je život, ostalo su sitnice. :) Što da jedeš, pojeo si hmelja i kvasca, malo li je :D

    Imam ideju za skretanje pažnje, stavi mobilni međ sise :) ne, ne moš' to, stavi voki toki u gaće :D

    Srećno šveci na diplomskom!

    ОдговориИзбриши
  2. Наравно :) А јечма и хмеља никад доста ;)

    Интересантна идеја за скретање пажње, размотрићу то ¦D

    Хвала, пожелећу јој срећу у твоје име!

    ОдговориИзбриши
  3. Хахаха, тачно. Сви знамо Динкића :)

    Ниси лош, нимало, судећи да си све то набацао за само 10 минута. Мени обично треба дупло више времена за половину од овога што си ти написао.

    Скини се го, па прошетај Кнез Михајловом. Ако то не успе, онда стварно не знам...

    ОдговориИзбриши
  4. И мени обично треба дупло више времена, али сам се овога пута трудио да не размишљам :)

    Не знам како ће то деловати на пролазнике, али за мене би то било поражавајуће... Реално.

    ОдговориИзбриши
  5. Nije loše za 10 minuta.
    Samo mi taj deo o skretanju pažnje nije jasan.
    Zašto bi to radio?

    ОдговориИзбриши
  6. Уствари сам се лоше изразио. Размишљао сам о појму "скретање пажње на себе", а не о томе да ја скренем пажњу на себе... Тек сад сам сконтао да сам лоше сконтан :)

    ОдговориИзбриши
  7. E, moj ToMCee, kad bi svi bili ovako produktivni kao ti za 10 minuta. :)) 'Ajd' pa da se nadamo da sutra neće biti "šibanja". :)

    ОдговориИзбриши
  8. Stvarno si dobar za ovih 10 minuta. :) Lepo se provedite na utakmici! ;)

    ОдговориИзбриши
  9. Зверко, и ми навијачи се томе надамо. Трибина никада не изгледа лепо ако се људи макљају по њој... А шта све могу за 10 минута, то ни сам не знам :)

    Ивана, хвала и хвала. Провешћемо се, а како то сам Бог зна... :D

    ОдговориИзбриши
  10. Баш добар пример си навео :)

    ОдговориИзбриши
  11. Какав пример?


    Ааааааааааа изгубили смо опет... :@

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive