13. октобар 2010.

Четврти

Окружен гомилом снова, слова (то је требало прво да стоји, поткрала се грешка у куцању), свакојаких боја и правоугаоника. Нигде људске активности, само објекти, слике и речи. Нешто што је остало. Никога живог...

Помало апокалиптично. Питам се где су сви нестали. Недостаје ми ваше присуство.

Попио сам чај са растопљеном чоколадом. Чоколада се није растопила до краја, па сам морао да је покупим кашичицом. Све то је деловало на мене халуциногено, почело је да ми се врти у глави и добио сам некакве представе, приказе, шта ли је...

У склопу свега тога... Читао сам данас. Пуно. Можда сам био и мало безобразан, и мало безобзиран. Поред свега био сам неуморан и само сам желео још и још. Сада не желим више. Сада бих са неким да поразговарам, онако, без повода. О неким стварима које нису приватне. И о неким стварима које нису обичне.

Превише је бесмислено све ово. Данас бих тако да куцам... Данас бих да се данас не заврши. А завршиће се, колико кроз 2 минута. Кад би још само мало потрајало...

Да, знам. Гомила глупости. И само кењам нешто. Не морате ви ово да читате. Мада ја то желим. И желим да испод текста видим коментаре. Наравно, вероватно их нећу видети, ништа није инстант.

Партија шаха. То би ми пријало. Немам с ким да играм. А можда би само требало да одспавам. Сутра је радни дан.

И зашто вам се ја поверавам? И мислите ли да сам вам рекао све онако како је? Јесам, али и да ми не верујете, шта ћу. Верујте неком другом... Не желим да сносим последице ваше неверице. И зашто бих? Сами сте за то криви. Боље да останем сам.

9 коментара:

  1. Kad ja tamo, a ono međutim. Taman pročitam jedan post, reko' ček da razmislim šta da ti napišem, kad ono drugi. I sve tako. Što se tiče ove skribomanije što te je spopala, recimo da te potpuno razumem, jer imam i ja tak'e faze. ;) Samo ti "istresaj" materijal. :) Nego, moram i ja da isprobam ta halucinogena dejstva kombinacije čaja i čokolade. Zvuči mi stvarno, odvratno, ali ako ima efekta, vredi. I nemoj sad - niko ne čita. I da snosim posledice što sam se okuražila da ostavim komentar. :))

    ОдговориИзбриши
  2. Зверко, само се ти опусти :) А што се тиче халуциног дејства, нисам сигуран чиме је оно тачно изазвано, постоји извесна вероватноћа и да сам био гладан, мада се то до сада манифестовало грчењем и крчањем црева, што синоћ није био случај. Укратко - не гарантујем да ће успети :D

    Хвала за коментар, прија у ово рано четвртачко јутро. И хвала што си упорна па читаш :D

    ОдговориИзбриши
  3. Jako sam se iznervirala. Zašto, pitaš? Zato što sam ti napisala vrlo lep i dugačak komentar, i onda se nekakav eror dogodio i komentar nestao. Sad mi se više ne da da ga opet napišem, jer to nije to.
    Samo sam htela da ti kažem da te razumem. I da se ne ustručavaš ovakvih postova, jer nije to ništa neobično, i meni se dešava. Bar znam da nisam jedina.

    ОдговориИзбриши
  4. Ах... Мрзим грешке. Као превентиву грешкама користим (Ctrl+A,C) комбинацију, да не изгубим све што сам куцао. Немој да се нервираш, знам да си имала најбоље намере (можда и ниси, али замислио сам тако) ;)

    Разумемо се. Хвала ти за труд који је пропао због глупе грешке система. Нажалост, систем није савршен, али то је друга прича...

    И сигурно ниси једина - сви имамо такве моменте, или се бар ја тако тешим.

    ОдговориИзбриши
  5. И сад кажи да није среда крива :Р

    Мало ми је необична мешавина чоколаде и чаја. Никад још нисам мешала.

    И даа... партија шаха. Играла сам увек са сестром. Сада је она у Америци. Кад год видим шаховску таблу, обузима ме туга. Играла бих, али немам с ким. Рзумем те потпуно :)

    ОдговориИзбриши
  6. Није среда крива, крив сам ја што је нисам искористио на другачији начин :) Среда је дан, не може да буде крива. Криви су људи...

    Не знам да ли да ти препоручим ту мешавину, звучи чудно, и мени је било чудно али ето, тако, роди се идеја и у секунди се и оствари. То је тако код мене :)

    У шаху сам лош, али га волим. Ужасно га волим. Само ми фали друштво... Што ти рече, разумем те :)

    ОдговориИзбриши
  7. Čokolada ide uz sve! :D Pa i uz čaj. Doduše ja onako grickam čokoladu i zalevam je čajem i tako je topim u ustima, ali svodi se na isto.
    E kad nas već prozivaš što nas nema, ja evo moram da se javim i da se izvinim na izostajanju mojih komentara, svima vama, a čitala sam sve što ste pisali, samo što eto nije mi se dalo ni da pišem ni da komentarišem.
    I ja volim šah, mada sam slab igrač, a probaj i sa drugim društvenim igrama, mi se tako skupimo i igramo riziko, ne ljuti se čoveče, mice, karte...

    ОдговориИзбриши
  8. Kod čokolade i čaja slažu se samo početna slova :D NIsam probala, koji čaj je u pitanju ako semem da pitam? Što se tiče skribomanije, važno je da ima šta da se piše, ne volim sušne periode ni kod koga a ponajmanje kod sebe ;)

    ОдговориИзбриши
  9. Ивана, знам како ти је (што се тиче времена за читање и коментарисање) и то не треба да ти буде проблем. Узмеш лепо, кад имаш времена (као што је мени била среда) и читаш и коментаришеш редом шта си пропустила. Не мораш чак ни то, све је ствар твоје потребе и знатижеље, а ја сам поприличан фрик за ишчитавање :)
    Поменула си друштвене игре. Једино што недостаје је - друштво... Прихватам све варијанте, мада ми се баш играо шах. :)

    Џангл, у питању је чај од нане. Мента (нана) ми је омиљена биљка, и конзумирам је у разним облицима :)
    А што се сушних периода тиче - нису здрави ни за земљу ни за папир (екран), ни за мудру главу која сеје ;)

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive