16. октобар 2010.

Ма каква куртоазија...

Обратите пажњу да свака идеја која вам је пала на памет вероватно већ постоји негде (на месту као што је Вукајлија или неки сличан сајт) прибележена... Мрзим то. Мрзим кад нисам аутор своје идеје.

Но, ево већ добра 3 сата се мучим с неким филмовима. Технички се мучим са меморијама (DVD читач и резач који је ужасно спор, флеш од кога нема споријег и хард који је препуњен тако да морам некако да му ослободим простор). И тако ја резао нешто два сата да бих то склонио са флеша и харда (нешто је било на једном, нешто на другом), па сад копирам нешто друго са диска који сутра треба да вратим (не ја, него моја сестра), пола на флеш - пола на хард (зар опет?).

И тако ја изгубих сате предвиђене за своје снове (очи ми се поодавно склапају). И сад пишем овде првенствено јер не знам шта друго да радим док чекам да се све ископира.

Енивеј, данас лично мени, да чукнем во дрво, и није био лош дан. Устао сам рано, рано сам отишао до поште, послао документацију у Параћин и платио рачун за нет, онда отишао до факса, уместо паузе слушао сам вежбе са другом групом, тако да сам раније изашао; нарезао сам копију кључа од куће (коначно) и већ око 14 мислим да сам био код куће. Отада сам углавном читао и слушао музику.

Једино кад сам се баш изнервирао био је мој покушај гледања филма "Ни на небу ни на земљи", који је на неком онлајн стриму стигао негде преко пола сата и ту стао. Када сам покушао да наставим, кренуо је испочетка :@ Иначе нигде нисам могао наћи download овог филма, па сам одустао на неко време.

Од музике данас сам слушао свашта - кренуо сам негде с Бајагом, па сам по нервирању прешао на панк, после кога је уследио днб, да бих завршио умирујућом музиком Битлса (пре тога сам слушао и оног лика под псеудонимом Loucapella који је на себи својствен начин обрадио неке фине песмице - послушајте :)).

Све у свему - Зачин ЦЕ ;)

Појео сам пуну шерпицу гулаша (кога је још брига за то). После нек ми неко приговори да ништа не једем... Остале су ми неке тулумбе, баш их пуно има па нисам могао све одједном.

Ажурирао сам листу блогова са стране, ако не препознате себе у неком од њих, реците ми. Унапред се извињавам ако сам некога случајно пропустио да набројим, има све више добрих блогова или оних који то полако постају.

"Лепо спавајте, и још лепше сањајте. Љуби вас ваш чика Антика" :)

5 коментара:

  1. Ne pominji mi to sa idejama, poludim kad vidim nešto slično o čemu bih mogla da pišem. To samo dokazuje koliko smo mi ljudi svi zapravo isti a ne različiti. Doduše ima izuzetaka, ali oni spadaju u ekstreme. Mada i ekstremi su među sobom isti. :)I sad ne znam ni ja šta sam rekla :D

    ОдговориИзбриши
  2. Šteta što ideja ne može da se zaštiti.
    Ipak, ispravio bih te - uvek si ti autor svoje ideje, samo što najčešće nisi jedini koji je doašo na TU ideju.

    ОдговориИзбриши
  3. Џангл, хтела си да кажеш да смо сви ми иста гО*-#. Ваљда је тако јер потичемо од истог Креатора :)

    Кајзеру, наравно да сам ја аутор своје идеје, али превише је сличности са туђом идејом, тако да би он можда могао да ме тужи за плагијат (наравно, кад би идеја била заштићена). Али и кад се расприча да је моја идеја плагијат, то је лоша реклама... Разумеш већ :)

    ОдговориИзбриши
  4. Хвала што Железницу ниси заборавио :)

    И мени се често дешава да пишем кад не знам шта друго да радим. Имам осећај да у последње време пишем више зато што сам навикла на то, него зато што ме писање испуњава. Надам се да са тобом није тај случај :)

    ОдговориИзбриши
  5. Са задовољством :)
    Ја пишем не зато што ме то испуњава, него зато што имам потребу... Тј. некако покушавам да ме то испуни, али ми се пише све више и више и онда само окренем главу на другу страну и почнем да радим нешто друго јер знам да ако сада претерам, већ од сутра би могло да ми досади. А не желим да ми писање досади, волим да пишем. Нажалост, написао сам много глупости, али понекад се нађе и нешто интересантно :)

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive