03. октобар 2010.

И тако дан за даном...

...пред правоугаоним екраном.

Прекосутра ми стиже брат. До тада користим његов нет, али када он стигне мораћу да пронађем неко решење. Вероватно да убацим један бежични рутер и оспособим мрежу тако да могу да се качим на исти тај интернет без кабла (пошто сам на лаптопу).

Кога је брига за то? Хтео сам само да кажем да сам таман, ето, почео редовно да пишем, и сад ће ми то задовољство, та привилегија, та моћ - бити ускраћени "једним потезом гумице".

Баш сам се навукао на escape the room игрице ових дана. Те, и још неке сличног типа, point-and-click, знате већ. То је, наравно, произвело неколико нежељених ефеката. Један од њих је да сам по цео дан заваљен у фотељу са рачунаром у крилу, гледам у монитор и кликћем по тачпеду не бих ли можда решио још једну загонетку. То није здраво. Није здраво ни за мозак, преоптеретио сам га јуче толико да сам скоро прокувао. Срећа па сам после помагао сестри око дипломског. Средили смо мало текст, а онда је уследило тражење слика. Пошто је тема везана за женске панталоне у 20. веку, нагледали смо се свакаквих чуда. Све сами ексцентрици (нисмо још завршили, вероватно ће их бити још). Фаворит ми је Елза Скјапарели са штиклом на глави xD

Даклем... Шта сам оно хтео... Да, од јутрос ме муче неке друге муке, али то није ни битно. Жао ми је што сам можда имао нешто да напишем, а тотално сам се забунио. Ироније... Управо сам прочитао код колегинице Валентине на Филоблогији "Пет начина да убрзате писање". Сада сам схватио да сам, док сам ово писао, скакао више пута до твитера, одговорио на један пост, коментарисао један други, читао нешто са стране и ишао до сестре да попричамо мало. Тотална деконцентрација.

Кога још занимају ове моје глупости? Али морам да пишем, да бих остао у форми :) Можда већ прекосутра немам одакле...

6 коментара:

  1. Пет начина да убрзате писање? Ја пре свега морам да научим да куцам са десет прстију... Страшно... Као да почињем испочетка. А и ја мучим муку са интернетом... Сутра коначнооо идем у Нови Сад и видећу да ли ћу га имати... СрЕЋНО!

    ОдговориИзбриши
  2. Hahaha, "escape the room" imaju neki ironičan naziv u sebi. Nevr majnd, ja ih volim. Samo se ti dočepaj neta, lako ćemo za koncentraciju :D

    ОдговориИзбриши
  3. Samo ti piši, ne da bi 'ostao u formi', nego da bi se osećao bolje. Meni jedino pisanje, twitter, jedan čovek, šoping i nekad duvanje pomažu. Budući da ti tog čoveka ne dam, da ne voliš šoping i da si malo strejt edž-piši!

    ОдговориИзбриши
  4. Стефане, горе је од страшног... Кад научиш прво погрешно, па исправљаш, теже је него кад ниси уопште ни знао. А знам како ти је, пробао сам па сам одустао јер нисам имао времена да се замајавам. Срећно свима :)

    Џангл, мислим да контам шта хоћеш да кажеш. Јуче сам замало закаснио јер сам "морао" да завршим још једну :) Од 17 до 23.15 сам био на Маракани. Лепо је кад изађеш из куће, па још овакав след догађаја... Али то је друга прича. Што се нета тиче - јуче сам мало проучавао све оно везивање рутера и остале ствари. Мислим да ћу купити WLAN рутер и преподесити га и да ће то радити како треба :)

    Дороти, неам појма шта да ти одговорим... Вааааљда се осећам боље када сам у форми, све је то повезано.

    ОдговориИзбриши
  5. Да нас не занимају твоје глупости, како си их ти назвао, не би читали. Зато пиши :)))))

    ОдговориИзбриши
  6. Надам се, мада не знам зашто... :)

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive