04. септембар 2010.

What's wrong?

Да ли је нормално да за битне планове сазнам у моменту њиховог одигравања? Да ли је могуће да ништа не могу да испланирам пар дана унапред а да неко тек у том моменту каже "Хеј, па не може то, знаш, има то и то..." Зашто ми не говоре шта су испланирали кад заврше с планирањем?

Нервирам се. Поприлично. Сви ме елегантно заобилазе, иако се већина ствари тиче и мене. И онда лудим, морам да отказујем, морам да се довијам... Стварно сам као у оној Бориној песми... "Ја ратујем сам".

Данас сам нешто окаснио. Ваљда јер сам до јутра рана буљио у екран. С добрим разлогом, додуше.

Хајде, нек наставе овако. Могу и ја да бежим од њих. Нек се онда сналазе без мене...

9 коментара:

  1. I ja sam imala takvih perioda, i mogu ti reći da prolaze. Ne treba da digneš ruke nego da budeš zainteresovan, da se na neki način nametneš i onda će navići i setiti se da ti jave sve. Glavu gore, molim :)

    ОдговориИзбриши
  2. Uiii, pa nije to toliko ni loše, barem nisi odgovoran ako nešto pođe kako ne treba ;) Da ste mene slušali....tatatatata, ja sam reko....tatatata. Planiraj samo ono što se tiče tebe, tvoj život npr :)

    ОдговориИзбриши
  3. Фрка је што се све тиче мог живота... Иначе не би било проблема.

    ОдговориИзбриши
  4. Uh, kako to mene nervira!!! Ali, nažalost to nikako ne može da se iskoreni. Odavno ništa ne planiram, upravo iz tog razloga. Uvek me neko omete u istom... Bzv, ali ne daj se! Samo opušteno!

    Pozz :-)

    ОдговориИзбриши
  5. Да... Данас сам их питао шта планирају, најгоре је кад знају а не знају у које време, и онда ја не могу да се организујем... Али то је нека друга прича. И трудим се да останем позитиван.

    А песма је врх :)

    ОдговориИзбриши
  6. У вези са овим да те сви обилазе, морам да се извиним за то што ти нисам честитао рођендан. Не намерно. Заиста сам био у гужви, а уз то ми ни интернет није био доступан. И сетио сам се (бар је тај датум лак за памтити). Сад, ако се не љутиш што је са пет дана закашњења, желим ти све најлепше! :) =)

    ОдговориИзбриши
  7. Нема се шта опростити, управо си ме одушевио јер си и у толикој гужви око пријемног уопште помислио на мој рођендан. Не брини ништа; захваљујем од срца ¦)

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive