13. септембар 2010.

Устанак

Ради се о томе да сам данас устао пре сата, поново.

Синоћ смо били у кафани. Планирали смо нас десетак, а на крају смо сви стали на четири места. Двојица слављеника (1. и 7. септембар) који часте, двојица гостију.

У разлоге што се други нису појавили овом приликом не улазим, али било је ружно јер смо места готово резервисали. Супер-пристојни конобар (услужнијег човека у животу нисам видео) се није наљутио. Или барем није себи дозволио да то покаже.

Од двојице гостију двојица су били у свађи до овога синоћ. Онда су се наједном помирили. Није ту било ни извињавања ни пружања руке. Једноставно су проговорили :) Кад би то могло тако још једном да се деси...

Све је било пристојно, и да вас не давим. Дођите код Паје "старе битанге", нећете се покајати. Једино музике није било, али добро сад...

И после те кафане смо мало чил-аутовали уз реге. И то је било симпатично :)

Онда сам ја погубио конце кад сам стигао кући.

А после сам легао да спавам.

Устао сам пре сата. Данас бих да дижем револуцију. Било би то интересантно, још увек не видим ништа xD

Ништа ми се не ради, још ми се спава. Стиже ми ученик у 10. Ваљда ћу да се орасположим дотле.

Шабан Бајрамовић и неки романо џез у позадини свега што пишем и радим. Отворен прозор, да соба не смрди превише. И сузе из десног ока. Одавно нисам плакао, али ово није плач, само умор.

Неке ствари не могу да искоментаришем. Неке ствари не могу ни да пишем. Изгледа сам мало флипнуо ових дана. Изгледа да сам помало стар за све ово... А тако бих на устанак, у рану младост поново. Године пролазе...

2 коментара:

  1. Не трудим се превише да живим другачије, мада би можда требало... Али овако је лепо :)

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive