29. септембар 2010.

Амплитуда

Синоћ ми није било досадно. Спавало ми се, али ми ипак није било досадно. Остао је још један дан за излазак овде и одох. Одох у место у коме излазим само дању. Одох да се вратим у београдску свакодневницу.

Нико неће приметити да сам стигао. Нико неће приметити да сам отишао. Град ће се и даље будити на исти начин. Онај човек ће и даље у исто време шетати пса кејом и разговарати телефоном. И оне две жене ће и даље ходати поред реке. Исти људи ће и даље одлазити на иста места. Да ли ће неком од њих пасти на памет да се већ данима не појављујем?

С друге стране, почећу да се појављујем у 84-ци. Сваког дана, изнова и изнова. Поново ћу одлазити у "Макси" по хлеб и шта још затреба. Приметиће ме можда дечко с гитаром који свира у пролазу на Зелењаку. Приметиће ме можда који келнер, у Буренцету или МПЦ-у.

Знам ко ће сигурно приметити да ме нема. Они с којима сам овде сваког дана. Њима ћу недостајати, док се не навикну. Човек се на све навикне. И једва ће чекати да се вратим. Већ једва чекају, а још нисам ни кренуо.

Знам ко ће приметити да сам стигао у БГ. Колеге, они са којима проводим дане. Они с којима тамо једем и пијем, они с којима идем на факс и на утакмице. Они који су навикли на мене док сам био тамо и којима сам недостајао из ко зна ког разлога. Приметиће и сестре и брат. Живот ће бити другачији.

А мени се иде. И не иде ми се. Знам да ће се све променити када одем тамо. А опет ће све остати исто. И тако, све неки парадокси. Мислим да ће ми тамо бити досадно, мада не би требало. И овде ми је било досадно, мада је понекад било невероватно. И чему сваки пут једна иста прича?

Сутра путујем. Синоћ није било врх, али је било много више од прексиноћ. Изласци радним данима овде су некад занимљивији и бољи од оних викендом. Свашта може да се деси... Остаће у сећању. Глупи распуст који ничему не служи.
- Јеси ли се одморио?
- Уморио сам се.

7 коментара:

  1. Е сад се стрпи мало, па на бруцошијаду и да наваташ неку бруцошкињу :P

    ОдговориИзбриши
  2. Tomcee, Bg je cool, uživaj. Milion mogućnosti da ti ne bude dosadno, novi ljudi, nove obaveze, avanture... Novi MUV. A 84 je neki klub?

    ОдговориИзбриши
  3. Џангл, биће да је аутобуска линија... :D

    ОдговориИзбриши
  4. Ма каква бруцошијада, нисам ја за те гужве...

    МУВ, шкк? 84 је моја цењена линија "од куће до школе, од школе до куће" и уопште веза са градом. :)

    ОдговориИзбриши
  5. Сви блогери нешто одлазе... Тужна блогерска јесен (иако су циљеви одласка позитивни). Поново постајем викенд-блогер :Р Срећно, Милане :)

    ОдговориИзбриши
  6. Нови мув, нешто као Нови талас? Покрет отпора? :D :P

    Стефане, хвала, срећно и теби. Ти си ове године бруцош, следи гомила нових искустава :)

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive