26. септембар 2010.

Нервни слом

Није то што мислите. Неки мишићи ми се померају сами од себе, прсти сами лупкају и кад им није време, смирујем се Миноловцем (ОМБ каква игрица). Релативно сам баталио ФБ, који ће ми то курац у животу...

Размишљам да баталим и све остало. Док не пређем у БГ, онда ће ионако дани изгледати другачије. Поново ће бити прича из ГСП-а, са факса, из кафане, са улица.

Нисам се одао алкохолу, али уме да ме ухвати понекад... Тако се сећам како сам једном давно ухватио себе како на себи својствене начине (не намерно, наравно) привлачим девојку свог ортака. Да зло буде веће, ортак је био ту, поред нас двоје... Онда ми је нешто кврцнуло у глави, као што сад кврцка нешто са спрата, као да ми неко обија браву... И сатима већ тако. Него, оно што сам хтео да кажем, тотално сам побрљавео. Кад сам сконтао шта радим (рекао сам себи ВТФ?!) и да сам глуп и смешан, повукао сам се, наравно - неприметно.

Ово ми је сад пало на памет из чиста мира. Онако, провалио сам да сам кретен у том моменту. А није да сам имао икакве намере, само једноставно... Склон сам томе.

Постао сам нервозан, не одговара ми више атмосфера овде. Мислим да једва чекам да одем негде. Не недостаје ми Београд, али мислим да би ми и тамо могло бити боље. Требају ми промене. "Овде је досадно, сви су побегли на неко забавније место..."

Иначе сам склон и изазивању сажаљења. Није да ми треба нечије сажаљење, али то ми тако изгледа... Не знам шта је са мном.

Прс'о сам мало, треба ми опоравак. Можда нешто за смирење. Не пиво, нешто друго. Пиво ми постаје досадно. Оно увек ускочи кад понестане идеја. Ни сада немам идеју. Можда и узмем пиво са полице...

15 коментара:

  1. Да резимирамо:
    1. Пијеш
    2. Добио си нервни слом
    3. Привлачиш девојку свог пријатеља
    4. Псујеш у посту
    5. Опет неки комплекс ниже вредности...

    Хммм... Надам се да ово не води некој новој комунистичкој фази... Томце, Томце...

    ОдговориИзбриши
  2. Не комунистичкој, свакако... Мада знам шта хоћеш да кажеш.

    Само ми недостаје нешто.

    ОдговориИзбриши
  3. Malko te tuče depresija. Treba ti promena klime, što se kaže. Otputuj, promeni mesto. Druži se. Majnsviper je super ali i on dosadi. Čak i da odigraš kastom nivo :)
    Nemoj da ločeš kad si loše, a pogotovo kad si sam. Moj prijateljski savet, popij čaj. Izađi prošetaj. Lako reći, ja se zakukuljim kod kuće i bukvalno pretvorim u ježa :)

    ОдговориИзбриши
  4. Tačno znam kako se osećaš.
    Možda je to nešto što tražiš baš negde pored tebe, ispred tebe.. A možda i u Beogradu. Ja se nadam da je moje nešto u Beogradu, ali ne znam.. Treba samo pronaći način da se što bezbolnije proživljavaju ovakvi, i slični, periodi "ludila". Ponekad stradaju i ljudi oko nas, a to nikako ne može da bude dobro.
    Ne znam da li ovo što sam napisala ima ikakvog smisla. Ako misliš da nema, zanemari. Ni ja baš nisam svoja ovih dana.

    ОдговориИзбриши
  5. Ma, popij pivo i jebe ti se za sve živo. Dobro, ne baš svaki put, da ne postaneš alkos do kraja faksa. Mada, ceo život je pred tobom. :D

    ОдговориИзбриши
  6. Џангл, за промену сам остао код куће вечерас... После целог дана под ЕКВ-ом пребацио на Шабана Шаулића (xD). Дошла ми је фамилија кући (скоро цео дан сам био сам). Не дружи ми се данас, можда сутра... Чекам да одем одавде.

    Амели, свакако има смисла. Ништа није тако једноставно, иначе бих већ пронашао "то" што ми фали... Иначе, отуђио сам се да не бих повређивао људе (а имам осећај да би друштво морало да трпи да сам изашао вечерас).

    Зверко, леп живот је преда мном (осим ако постанем алкос). Пошто сам написао овај текст, дохватио сам Pilsner Urquell лименку коју ми је стриц донео из ЦГ кад се вратио овог лета. Било је млако и брзо сам га попио, нисам стигао ни да уживам. Али је после тога све било некако другачије, иако је остало скоро исто ¦D

    Доста сам се брукао овде... Још мало па одох да спавам. Мало ме је прошло све ово.

    ОдговориИзбриши
  7. ТМЦ, ово што ти описујеш представља рану фазу социјалне анксиозности. Нимало није безазлена.
    Што пре у БГ на социјализацију! :)
    Промена је најбитнија.

    ОдговориИзбриши
  8. Нинџа, ово што описујем зове се "кад сам имао с ким, нисам имао где, а сада немам ни једно ни друго"...

    Данас је нови дан, и опет гуд муд. Шапке је помогао синоћ ¦D

    Како ти рече, промена је најбитнија (отуд тако драстичан прелазак са ЕКВ на ШШ). Јуче сам избегао чишћење паприке. Данас идем по млинче, можда ћу помагати у млевењу (ако не самељем све сам). Биће то добар љути ајвар.

    ОдговориИзбриши
  9. Зови ти то како хоћеш, али суштина остаје иста. :)

    ОдговориИзбриши
  10. Нинџа, да, нажалост.

    Милице, мислиш да ми треба? ¦D

    ОдговориИзбриши
  11. Да, треба ти. Да ти одвуче мисли и време на другу страну :)

    ОдговориИзбриши
  12. Ја, треба ми... А нема је јер се не крећем по местима где бих могао да је сретнем.

    ОдговориИзбриши
  13. Сад кад одеш у Бе-Ге, има да нађеш неку :)

    ОдговориИзбриши
  14. Сад кад одем у Бе-Ге има да се изгубим од количине девојака по квадратном метру xD

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive