18. септембар 2010.

Соушл ривордс

Не знам шта вам је ових дана са тим наградама, ваљда вас је колега Кајзер заразио установивши награду "Млади дрогирант" (у виду сата Sex, Drugs, R'n'R), "доказ да је особа млада духом и пркоси бабама из краја (застарелим и ограниченим схватањима)". Иначе, ја сам ову награду добио из "друге руке", и срдачно захваљујем још једном колегиници Реткој Зверци, која ми је уз награду за потенцијал који поседујем (за писање, филозофирање, љубав или мржњу према људима, пркос рођеној баби, шта ли?) уручила и клетву (ко не рашири, отпашће му). Што она рече тамо у коментару, прошло је 24 сата и нисам се претворио у бундеву (зар је то требало да се деси?! xD), а нисам ни проследио награду даље. У чему је ствар?


Потом сам од колегинице Џангл Квин примио награду коју је она установила по пријему исте оне награде "Млади дрогирант", а то је награда "Вечити путник-истражитељ" (у виду крстарења Пацификом, вау :)), "за оне који се баве тражењем дубоког смисла у свему (и траћењем драгоценог времена :)), филозофским и психолошким темама". Ту сам се већ забринуо, јер ни прву награду нисам стигао да разделим а већ ми је уручена друга. Сетио сам се оних такмичења у основној и средњој школи... Нисам се џаба спремао :)


За крај (ваљда је крај?), али никако мање важна, је награда коју сам добио од колегинице Крволочне Барбике, а која је намењена просто - њеним фаворитима :) Иначе, награда је у виду тортице у 6 боја дуге распоређених као обрнута застава мира (да ли ми то уносимо немир? :)) између којих су слојеви шлага (њам!). Тако сам и ту тортицу смазао и сад поред толиких почасти ред је да и ја некоме проследим нешто.


Знате да вас све обожавам, јер све ово без ваших коментара не би имало никаквог смисла. Примио сам 3 награде, дакле требало би да наградим 3*5=15 блогера. Судећи по пријавама, овај блог има 27-28 читалаца (када листам читаоце, на првој страни пише да их је 28, а на другој да их је 27; нисам бројао али видим да је непаран број, тако да би требало да је 27). Дакле, опет би требало да дискриминишем некога, чега се ужасавам.

Још је остало да осмислим награду коју бих вам доделио. Ја сам иначе познат по томе што волим кишу, што не волим плажу (мада волим море), што волим јесен, и што сам тако све неки наопак тип. И немам ама баш никакве везе са модом. Зато сам у својој награди садржао све оно што иначе не поседујем - стил, перспективу, заштиту и толеранцију за лето и сунчеве зраке. А награда су спешл едишн сангласиз мењуфекчрд бај ТМЦ, ручне вансеријске производње. Ако вам се не свиђа боја, само реците, није проблем да се префарбају и доставе у боји која се вама допада :)


И тако, дошло је време да направим и ту незахвалну листу захвалних блогера који се подмићују овим путем (иако су је практично сви заслужили зато што уопште читају ово што ја трабуњам овде). Редослед, наравно, није битан и тотално је насумичан (дакле, извлачио сам папириће из шешира (тачније употребио сам псеудорандом генератор, али свеједно)).

Стефан Јањић
Кајзер Шозе
Ретка Зверка
СМилиЦа
Џангл Квин
Хари
Ивана Младеновић
Доротии
Амели
Нинџа
Креативна Душица
Кјур Фор Пејн
Крволочна Барбика
Ливинг Мајселф

P.S. Сконтао сам да је свака статистика безвезна јер сам овде набројао готово све икада активне коментаторе и нисам стигао до 15. Неки моји читаоци нису блогери, а неки се нигде никада нису појавили. Што се мене тиче, све набројане пратим врло радо и драго ми је што могу да им уручим дато признање за све што су урадили.

Ту су и друге колеге блогери на чије блогове понекад свратим, али морам признати да нисам редовни пратилац, па сам их неоправдано изоставио са листе награђених (Емо-шерпица, Амарилис).

Извињавам се ако некога нисам споменуо, једноставно нисам смео.

Толико од мене, и немојте ме више с тим наградама, нисам вам ја за то.

11 коментара:

  1. Pa kolezi hvala na spomenu i tako to. Al' si se otvorio, đozluci na kraju leta. E, moj ToMCee, cccccc. Je l' nećeš ti meni da zameriš ako ne stavim ove cvike, a? Ili recimo ovako, kad nam ponestane silnih spisateljskih inspiracija, uvek možemo da iskoristimo ove septembarske nagrade da popunimo sadržaj na blogovima?! i da nastavimo da spamujemo jedni druge. ;)

    ОдговориИзбриши
  2. Ма шта ти је, Зверко, ручна израда је то, 32-битна боја и све то... Али ако ти се не свиђају не мораш их ставити, то је твој лични избор. Само остани кул и немој да ми се љутиш. Као што рекох, нисам ти ја за те награде. Нисам шкрт, само немам идеју.

    И слободно прескочите спамовање, бар што се мене тиче ¦)

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala, hvala TiEmSi. Malo smo se izreklamirali, šta fali :D Sviđaju mi se cvidžoni pogotovo marka ;) mogu ti reći, na Barbikin kolač mi je lepo krenula voda na usta, a ladno nisam primetila da je u bojama duge :)zauzeta šlagom. MWA :))

    ОдговориИзбриши
  4. Нема на чему, Џангл, задовољство ми је, и драго ми је да ти се свиђају ¦D

    ОдговориИзбриши
  5. Ооооо, хвала, хвала! Где ћу са оволиким наградама :) Хвала, хвала, хвала :) Ја нисам добио крстарење, али сам добио и торту и наочаре (наочари?, немам појма :Р) и сад још чекам да пређемо на нешто конкретно... Кућа? Кола? Стипендија? :)))
    ХВАЛА!

    ОдговориИзбриши
  6. Jaoj, hvala. :))) Baš su mi bile potrebne jedne ovakve. Čisto za svaki slučaj, ako poželim da budem nevidljiva. :)

    ОдговориИзбриши
  7. Hah, čudno je sve ovo sa nagradama...

    Hvala na cvikama, prosto su genijalne. Samo bih ja malo izbacila ovaj zlatasti momenat gore. Ali, logo nikako nemoj da menjaš. :D

    ОдговориИзбриши
  8. Hvala, Tomice na nagradi. Inače, vidim da sam otvorio Pandorinu kutij, nagradama nikad kraja.Što reče Zverka, u štek, pa kad zataji inspiracija....

    ОдговориИзбриши
  9. Стефане, за кућу, пос'о и остале ствари не вреди да се обраћаш мени, ни ја то немам... Али бих радо поделио са свима вама.

    Амели, не знам само како ћеш тако стилизована да будеш невидљива, баш су ексцентричне... Али добро, драго ми је да ти се свиђају.

    Кјур, избаци шта год желиш, твоје су. Само лого немој да мењаш, то је трејд-марк.

    Кајзеру, изгледа да смо сви на неки начин млади дрогиранти, чим делимо оволике награде и уживамо у њима.

    =)

    ОдговориИзбриши
  10. Хвала ти много! :) Иначе, обожавам наранџасту боју и баш ми се допадају!

    ОдговориИзбриши
  11. Баш ми је драго да ти се баш допадају, ето, нечији укус сам и погодио :)

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive