02. септембар 2010.

Рођендан

Загонетка: коме још нешто значи мој рођендан?

Одгонетка: њој :)

Пола дана сам јуче преспавао. Славио сам сестрин рођендан, који је био 31.08. У слављу смо закасали до 2, свирао сам скоро цео дан. Рано сам устао, било ми је хладно. Ово време је катастрофа... У топлом стану је другачије. Толико другачије, да ме и сада док куцам ово тера у сан.

А њој је, ето, пало на памет да ме изненади на сто један начин. И ја сад не знам како да јој се захвалим. Крупне речи не вреде, то сам научио с временом. Она каже да је довољно што постојим. Ја ћу се трудити да то своје постојање колико-толико исправим, како би свима било лепше. То би јој значило.

Живот је чудо. Она је чудо. Ја сам чудо. Не. Ми смо чудо :)

Пишем о њој, а она се јавља. Баш кад сам написао "Ми смо чудо". Јер јесмо ¦)

5 коментара:

  1. Srećan rođendan, sa zakašnjenjem. Želim ti, da uvek odlučuješ ono što je najbolje za tebe, posle sve ide samo od sebe :)
    Sitnice su bitne za sreću...Uživaj-te ;)

    ОдговориИзбриши
  2. Rekla mi je da je pročitala ovo tri puta i da još uvek ne zna šta da ti napiše. Ti si njeno čudo, najdivnije.:*

    ОдговориИзбриши
  3. Џангл, хвала, надам се :)

    Емотивна, какво бих ја чудо био без ње? :)

    ОдговориИзбриши
  4. Kaže ti da si preskroman :) I da se zaljubila u pisanje u trećem licu :) Ipak ste to ti i ona, vas dvoje.To ste vi :) (Dvosmislica bez!) :*

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive