15. август 2010.

Rush

Тако је топло овде. Природа је у равнотежи. Ја нисам у равнотежи. Клацкам се тамо-амо по собама и размишљам. Хтео бих опет негде да бежим. Немам од чега да бежим ових дана. Све делује тако савршено. Па опет, желим да све то променим. Фали мало динамике.

Сваки дан је посебан, али се његова посебност испољи тек негде кад је он већ увелико на измаку. Обележен неким ситним стварима, сваки дан одлази и ја већ сутра не знам шта је било јуче. Да ли су ми потребна сећања?

Понекад, кад ме неко на нешто подсети, осетим да сам све то преживео и да све то уствари знам. Али да ме неко пита да ли бих могао да посведочим о томе, не бих могао.

Уствари изгледа као да сам у некој јурњави заборавио да прибележим неке битне тренутке. Чешће бришем него што исписујем. И тако све остаје негде иза мене. Кад не би било људи који памте шта се са мном збива, мој животопис би могао да се сведе на две-три речи. "Живео је ту негде, некад".

Све више од тога било би сувишно.

Људи се боре за мене. Ја сам увек у позадини. Не појављујем се нигде, не радим ништа. Виђен сам, али сам невидљив и трудим се да тако остане. Ни са ким нисам у сукобу или свађи. Да јесам, ја то не бих поднео. Не умем да будем у сукобу или свађи. Са свима ми је лепо. Једино ми није лепо са свима у тренуцима када се ти сви међусобно не подносе. Тада не подносим никог од њих и тада остајем сам.

Понекад ми је досадно. Понекад чујем исту ствар по двехиљадити пут. Али све је то стандардно...

Одох да јурим даље.

3 коментара:

  1. Eh, ToMCee, prilično sam sigurna da znam kako je to kad juriš za nečim, a nisi baš siguran šta je to. Ponekad i ta jurnjava može dobro da se završi, a ponekad, kao što si rekao, ostaneš sam.

    Ne znam. Srećno u jurnjavi.

    ОдговориИзбриши
  2. Знаш оног јунака из „Странца“ А.Камија. Лик је рекао, када су га стрпали у ћузу, да би живео, као, сто година изолован од света, сећајући се шта је радио један дан. Тако нешто, нисам сигуран шта је тачно рекао, али да је рекао да су сећања потребна човеку да би опстао, то јесте сигурно.

    ОдговориИзбриши
  3. Кјур, знам да знаш... И ништа више.

    Хари, мислиш на Мерсоа? Не сећам се да ли је рекао нешто тако. Често сам странац, али не могу да будем баш копија :)

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive