15. август 2010.

Мисандерстендинг

Девојка каже нешто метафорички, дечко то схвати буквално и каже да је разумео. Девојка мисли да је он разумео њену поенту, а он је разумео на тотално другачији начин. Онда девојка бива повређена јер није на време увидела да је дечко то схватио погрешно.

Наравоученије: трудите се да се у контакту са вољеним особама изражавате што јасније и што мање двосмислено. Ако постоји више од једног смисла за неку реченицу, та реченица ће сигурно бити растумачена погрешно, а разрешавање неспоразума уме да буде болно.

10 коментара:

  1. Ма, само реци да си схватио и немој да јој објашњаваш шта то, и терај даље. :-D Неће ти замерити. xD

    ОдговориИзбриши
  2. Уствари сам ову ситуацију видео у некој тинејџерској серији малопре, па сам хтео да кажем своје мишљење о томе... :)

    ОдговориИзбриши
  3. A jesi li primetio da ponekad jedna od one čuvene dve osobe kaže adi baš ili uradi baš ono kad druga osoba to želi? Onako sasvim slučajno. Nije uvek misanderstending, ponekad je...fino.

    ОдговориИзбриши
  4. Боље спречити него лечити :)

    ОдговориИзбриши
  5. Е код мене је обрнуто, у пракси ипак боље пролази што више двосмислено. ;)
    Наравно, најбитније, зависи и од начина на који износиш одређену изјаву, или мисао... :)

    ОдговориИзбриши
  6. И ја чешће волим да будем двосмислен, али то зна да ме доведе у поприлично зајебане ситуације... Двосмисленост може бити занимљива, ако се исправно користи ¦)

    Дакле, све зависи од погледа на свет, али све што је двосмислено увек може погрешно да се протумачи, тако да ако ниси довољно препреден да укапираш све сигнале боље је да истераш то одмах на чистац...

    ОдговориИзбриши
  7. Одлично :) Само што су, по мени, некада улоге и обрнуте.

    ОдговориИзбриши
  8. Uhhh, gde me nađe s ovim tekstom! Dvosmislenost je strah, da nam se neće svideti ono što bi voljena osoba shvatila ako bi mi bili jednosmisleni. Misanderstending ipak nije preporučljiv. Ako se vole, treba da se razumeju i trosmisleno ;)

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive