26. август 2010.

Где смо?

Прикупио сам поприличан број вас на ФБ-у преко овог свог виџита тамо доле... Интересантно ми је да ви међусобно углавном нисте пријатељи на истом, па сам хтео да вас питам ако желите да се нађете преко мене (пошто ја знам ко је ко), није проблем, спојићу вас. Данас сам средње жалосно расположен јер сам ноћас претерао, па бих да учиним неко добро дело. Ви се ионако већ доста дуго дружите овде... И наравно да сте то већ могли и сами да средите, само вам можда није пало на памет.

Ја вам и нисам неко примерно друштво, али пошто сте ви сви фини људи пружам вам шансу да се више дружите са другим финим људима у овом виртуелном свету.

Данас сам тринаесто прасе.

11 коментара:

  1. Pun je mesec ;)znam kako ti je! Begaj u planine, ranac, natrpaj sendviče, obuj cipele i piči...mani se fejsa, iscrpi sebe fizički, pa se opusti, ili pretoči tu negativnu energiju u nešto produktivno, slikaj, piši, uzmi fotoaparat slikaj ljude na ulici. Neizdrž je gadna stvar :(

    ОдговориИзбриши
  2. Мене знаш, није ме тешко компромитовати: ко је још чуо за псајходелик и прото-пунк из 60их? ;-D

    ОдговориИзбриши
  3. Знам вас све :)

    Отишао бих негде. Можда ћу. Иде ми рођендан, то ми је ужасавајуће... Пред сваки рођендан хоћу да бежим.

    ОдговориИзбриши
  4. То прослављање рођендана уопште није српски, већ немачки обичај колико знам, али ајд'... Преживећеш и тај дан, исто онако како си га преживео прошле године. Stay cool, rasta!

    ОдговориИзбриши
  5. Сваки дан треба славити или не славити. Него мени се у време око рођендана обавезно сви планови окрену и смучи ми се живот... И не сећам се како је било прошле године.

    Начињем трећу деценију, то је тек терет.

    ОдговориИзбриши
  6. Узгред, Џангл, узео сам да цртам једно сат времена, окачићу то овде касније. Сад идем да играм таблић са бабом и сестром. Али никако нисам задовољан, напротив... Можда вечерас побегнем од друштва и кренем да завијам на пун месец. Да.

    ОдговориИзбриши
  7. Ови блогови су нас баш некако спојили. И имам осећај да је нама било пуно теже када смо почињали јер нисмо имали коментара. Данас смо ми ти који помажемо новим блогерима да њихови блогови постану што читанији. Ипак, понекад се запитам да ли је то добро, јер људи који од старта имају доста коментара и посета, врло брзо одустану. Ово је ипак "посао" за издржљиве. :)

    ОдговориИзбриши
  8. Што рече Џангл Квин, искулирај од нета на неко време :) Беж` у природу и напуни батерије. Ево ја, већ пар дана једва да сам и долазио на нет, обишао 10-ак места по Срему, јужној и западној Бачкој... Беше то промена која је пријала, јес да је на кратко због год. одмора, али је опет пријала :)

    ОдговориИзбриши
  9. Што рече Стефан, данас свако може да има блог... Ја бих се надовезао на то - данас свако може да напише књигу, и углавном то људи раде, за најразличитије глупости типа "како сам урадио нешто што би свако други могао да уради само кад би хтео, али мора да прочита моју књигу да би знао шта све може да му се догоди"... Страшно.

    Иначе, људи који од старта имају доста коментара и посета имају већу мотивацију да пишу и даље. Мада сви смо различити, и ово ипак јесте "посао" за издржљиве.

    Нинџа, шта бих дао да сам на твом месту :) Не знам шта ће даље да се збива, али не верујем да ће се нешто битно променити, бар до одласка у БГ око 10. септембра.

    ОдговориИзбриши
  10. Данас свако може да има блог и ја то ипак не бих мењала :) Не могу да пратим много блогова зато што ми одузима превише времена, али Томцее, буди почаствован, твој пратим и пратићу докле год будеш писао! :))

    ОдговориИзбриши
  11. Хвала, Милице, заиста сам почаствован. :)

    ОдговориИзбриши

ТоМЦии ће бити драго да прочита и ваше мишљење о овој причи... Будите слободни да коментаришете по свом нахођењу.
НАПОМЕНА:
Спамери и остали мал(в)ерозни биће перманентно избрисани, стога их молим да не кваре ТоМЦиино расположење!

Blog Archive